Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat

Hvordan vet du det? Om 3,5 handelsdager så er kanskje FUNCOM priset 1.50… Det nytter ikke skrike hver dag at nå går det når volumet i fallet er fraværende. Avtagende volum bør fortelle deg at du har en god kjøpsmulighet.

Aksjer prises etter bunnlinje og muligheter i fremtid. Du kan ikke komme unna at LMO bedrer seg, at økokrim er avsluttet og at Funcoms nye model er lovende. Alt dette består… Sirkuset med deg og denne hylingen handler om at du vil ha en inngang og det er utrolig patetisk :slight_smile: Det må bare sies. I hver teknisk rapport så blir man forelest for hvor viktig å se på volum. MEN det skal man ikke gjør om man skal tro deg. Beklager men FUNCOMs fremtid for November, Desember,Januar, Februar, Mars osv osv er bare ikke forandret… Kan du gi oss noe konstruktivt, hva er det du spesifikt ser som skal prise FUNCOM til 0.80 kroner pr aksje (det var der vi kom fra). Hva er dommedagen denne gang? Vi har utsatt låneforfal til 2016, jeg kan virkelig ikke skjønne hva du argumenterer med ?

Hvis du tror det så er det jo bare å handle som f… ?

1 Like

Jeg har aksjer :slight_smile: Handler og som sagt andre ting :smile:

Men at FUNCOM kan/skal opp basert på fundamentale forhold vet du jo. Vi har allerede vært på 1.5 og varselet fikk du av meg da jeg begynte kjøp på 0.75 :slight_smile: Tviler du fortsatt? FUNCOM trenger bare levere positiv bunnlinje og vi vil få en veldig fin utvikling i aksjekurs fremover…

Her er det jeg skriver om volum som svar til deg. Syns du er veldig rask til å tillegge meninger til folk som de ikke har. Merker meg at Holmes og et par andre tilsvarende “nøkterne” folk som Christian etc har følt at du er veldig på å tillegge folk meninger. Jeg er veldig god til å skrive selv. Det som er patetisk er hvordan du hausser LMO, The Park, nyansettelser, andre ansatte (Ellingsen har du jo tidligere erklært som ubrukelig) osv. Og slår ned på enhver som prøver å se litt mer balansert på saken.

3 Likes

Du siterte deg selv… :slight_smile:

Men Ellingsen har gjort en god jobb de siste dagene. De har hatt en plan. Og det er bra… Alt jeg forlanger av en Markeds og kommunikasjons ansvarlig er at han skal jobbe på som fan å få det til å skje noe hele tiden…

Vedr LMO… Så vet jeg ikke hva du tenker på… Tenker du det er negativt at de stortsett hele tiden er på topp 100 grossing family listene?

Husk du bør lese (og forstå ) meldingene før du kommenterer…

Er det mobbefest igjen… hehe… daytraderne skal snakke %er… Gå på bilforetningen dere… Spør hvor mange %er den siste modellen til BMW koster… :wink: Tid for realitycheck.

1 Like

Ny epost fra Funcom. Mer Halloween promo, AoC, TSW og AO!

:slight_smile:

1 Like

Ubehagelige spørsmål skal visst ikke besvares? Siden vi siterer oss selv nå så kan jeg kanskje forsiktig spørre igjen. Tenker du det er negativt at de stortsett hele tiden er på topp 100 grossing family listene?

1 Like

synes dette ser labert ut

1 Like

Hei var ute til lunch… Sushi :slight_smile: Spurte om regninga… Det stod 249% … hehe… God helg folks.

1 Like

Nei , jeg tenker at det er nødvendig for å dekke utgifter til hosting/drift.

Men trenden er jo klart opp og FUNCOM driver allerede med 0en… Sliter med å forstå dere… Så du mener altså at den økte omsetningen er så belastende at utgiftene skyter i været med samme forhold?

Er det feil å si at The Park er en suksess, uavhengig av hva salget er? Snittkarakter må da minst være enm sterk 4’er? Det er så mye snakk om at de ikke vil kunne betale gjeld med spillet, at de ikke skal tjene penger på TP osv, dette vet vi jo! Viktigheten her er å se om denne veien de går er riktig mtp fremtiden. Funcom slås ikke konkurs, er det noe her som tror på det? Potensialet med baggasjen til Funcom er enorm, “det eneste” de trenger å bruke materiellet til noe som kan selge ok til bra.

Setting: Age of Conan - somewhere in the world of Hyboria.
Velg din favorittfigur (Conan, Keaira, Kern, Kalanthes og Thoth) i co-op setting, sloss mot uendelig bølge av fiender og monstre ala zombiemode i Black ops/ heist missions i GTA, med lokasjonene kjent fra spillet (http://www.ageofconan.com/world/locations/)

Alternativt kjøre småspill ala The Park fra de samme lokasjonen, og utnytt både materiale, historier, innhold og ikke minst fanbasen, de gamle spillerne og potensielt de nye. Verre er det ikke, eller …?!

2 Likes

Skjerp deg @paddy80.

1 Like

Kommet hjem etter en lang jobbeøkt, blir litt svimmel av noen av postene her men men, TP tror jeg kommer opp igjen spesielt vis PC gamer kommer med en god anmeldelse. Ellers så må jeg si att jeg akkurat nå er mest spent på LMO, med forholdsvis gode plasseringer i flere land og en stigende trend MÅ jo dette gi noen shillinger i en slunken kasse. Spillet er jo nedskrevet til ingenting, det vi ser nå er absolutt det motsatte av ingenting. God helg alle mann :grinning:

3 Likes

Blir spennende denne helgen. Håper de når en ny topp :slight_smile:

1 Like

Veldig enig med deg !

2 Likes

Da har jeg slettet en haug med innlegg her inne - blir nødt til å finne frem banhammeren igjen snart dersom noen få av dere ikke oppfører dere.

8 Likes