Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat

Det er helt i orden, men når noen er slemme så sier jeg ifra :wink: “du skal være mot andre som du ønsker at de skal være mot deg” eller noe i den duren :slight_smile:

1 Like

Kanskje Funcom har flere overraskelser på gang? Får vi se et spill fra Funcom Inc i Q1 -16?

“Funcom Inc: One small project starting in Q4 15, larger project to start in Q2 16”

1 Like

ny topp… 885 concurrent users i oktober… Vi danket ut September i år…

I morgen ser vi over 1000 concurrent users i TSW… BAM… det virker…

1 Like

Hmm… Tror ikke verden fikk memoet om at The Park ikke har solgt… TSW Ultimate Edition klatrer opp på 88 plass… What to do? Kan noe ringe Stoltenberg? Og evt. FNs hovedledelse? :stuck_out_tongue: Nå står ikke verden til Q3 Rapport den 17 November :smiley:

2 Likes

@gordon det der er jo fantastisk:) Passert 1000 nå.

2 Likes

Huff… Kan melde om AT Ultimate Edition firer seg opp på 85 plass :smiley:

Og i tillegg så ligger TSW fint til :smiley:

Fint i rute for å ta skalpen på November 2014 (1536 maks…) :wink:

Vi har litt over 2 uker på oss nå til å gutse oppover. MEN har mistanke om at når alle Parkerne får gjort ferdig trial så skal vi gutse bra på oppover 100 tallet… kanskje vi vil lukte på 2000. Det hadde vært intet mindre enn fantastisk og et klart bevis på organisk vekst.

3 Likes

Ser ut som trenden er ned hvis du ser på toppene, men moro om de små spillene kan gi en boost. Nå Er det 50% salg og som du kan se har det jo vært en fin boost ved tidligere steam salg, selv uten nye spill

2 Likes

Jaggu deprimerende å lese på HOForumet om FC

2 Likes

Men det er mye rart her også til tider :slight_smile:

3 Likes

780 000 aksjer ligger for salg på 1.56 igjen. Hvem er det?

1 Like

Det er vel en som ikke vil at kursen skal gå over 1,56 med det første da. Sikkert Edvard

1 Like

Det er vertfall ingen på aksjonær lista som sitter med akkurat det antallet, på liste tatt ut i uka som var vertfall.
Er ingen på 700, nærmeste opp er en spanjol med 835k

Edit : så det kan være en som ligger med sperre, for å plukke mer.
Hadde personen ville solgt, hadde det vel vert mindre poster.

Hehehe… :smile: ganske morsomt å lese noen av innleggende… Mye rart for å si det slik :smiley:

Ble fasiten 1066 for i dag?

Hvis dette fungerer nå… altså at folk går inn og kjøper TSW når trial begynner å gå mot slutt så skal vi forhåpentlig vis ganske friskt opp i morgen og. Nå er det jo vanlig at helg er noen hundre høyere… Men man bør kanskje se 1000 i morgen og… Og hvis mer… Vel da vet vi at ting for alvor er på gang :smiley:

EDIT: Vi trenger nå bare 450ish til for å ha banket November 2014!! :wink:

1 Like

Angående salg så følg med på The Park i dag… Den bør krype oppover siden i dag og i morgen er siste dagene på salg… Ultimate og TSW bør og kommer oppover listene siden trial begynner å gå ut i morgen… :wink:

1 Like

Det ser ikke ut til å bli noen stor Funcom-dag på børsen. Lavt volum og og røde tall. Vi får nok vente på q3 nå. Funcom må legge frem tall på at det går riktig vei, og det tror jeg de kommer til å gjøre nå ved q3 .

2 Likes

Volumet tror jeg blir enda lavere enn fredag… Det har tørket helt ut?

Husk det er bare til å kjøpe

Salget tar av.

4 Likes

Kjøper jeg… Funcom leverer positive kvartal nå… Dette er en nobrainer om du kan planlegge 2 uker frem i tid.

Hvor mange solgte av TP mener du er bra? Jeg tenker selvfølgelig da ikke på ift nedbetaling av lån etc, men at det blir en liten suksesshistorie ift. videre satsing på flere småspill med lave kostnader.

1 Like

Men herregud da… Ultimate edition selger jo jamnt og trutt på #89 plass gjennom dette salget som har veldig høy omsetning. Hva er greia? Tror folk at TSW ville solgt så bra uten The Park? Det er jo helt klart meget positive effekter her. TSW i 2015 ligger 16.5% over TSW i 2014… Vi snakker jo vekst i spillere her… I hvertfall blant de som har steam som platform…