Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat

Det var jo mye høyere på listene ved sist salg

Liker forresten at de har begynt å satse mer på steam salg

1 Like

Det salget kan på ingen måte sammenlignes med Halloweensalget. Er jo langt flere spill som ligger inne med sterkt rabatterte priser enn hva som var tilfelle ved det salget du viser til.

Halloween og jul er de to største eventene til TSW. Det var forventet oppgang her uten The Park ja. Men the park drar det nok opp litt til ja .

1 Like

Neida, ingen her som tviler…

.
.
.
.
.
.
Eller?

Er bare noen dype knebøy før kursen skal opp til 1.5 :wink:

1 Like

Nå e je i minus ja !

begynner vel å svi litt nå ja?

Burde vel snart det for Gordon også?

Hvor lenge sitter dere?

sukk dette ble bare trist, og jeg snakker ikke om kursen eller salg.
Noen ganger kan det hjelpe å gå å legge seg igjen og forsøke å stå opp med det andre beinet.

1 Like

Jeg tror Gordon sitter relativt lett lastet nå, så dette har nok vært en fin trade for han.

1 Like

Tenker han har solgt på 1.3 ja?

Selvfølgelig er det lov, men har jo litt å si hva og hvordan?
Blir liksom litt sånn “hvorfor har SB gått sidelengs eller ned fra toppen når de skal tjene hundrevis av millioner på de nye spillene og VR, samt at in-game shop’en kommer til å dra like mye? (og alt støyet nå egentlig bare er positivt).”

Tror de fleste klarer å lese mellom linjer her.

Enig i det men hva og hvordan blir ofte påvirket av hvem det gjelder.

jeg er ikke fan av det du sikter til heller, men man trenger ikke synke like dypt :slight_smile:

3 Likes

Kursen har bare en liten dipp, ned til 1 er fortsatt en OK korrigering selv om man tror på en stigende trend. Ned til 0.7 er det fortsatt sidelengs. Nå er det veldig lite handel så da regner jeg med at de fleste venter på fundamentale nyheter som nok blir avgjørende videre.

1 Like

Det er lenge til neste skikkelige trigger. Hvis jeg var interessert i Funcom for trading hadde jeg først kjøpt meg inn nærmere launch av neste spill. Jeg tror Funcom vil brenne bra med cash fram til da.

3 Likes

Kurs går med fordi ingen tar i mot salg på kurs, men legger seg under fordi noen luringer skal tjene raske kroner. Tror de, helt til de ser kursen går under det de kjøpte for. Så er vi i gang.

Pr nå er funcom spennende nok siden de har begynt med noe helt nytt som er tatt godt imot av markedet. Det hjelper lite hvis ingen er villig til å kjøpe opp kurs på kort sikt.

2 neste kvartal nå kan endre markedets oppfatning av Funcom, hvis de leverer bedre resultater 2 på rad. DNO samme greia, de kommer med oljen og har fått betalt som avtalt, det kan bare ta litt tid, tradere og roboter skal jo ha sitt - derav jojo.

Hvordantror du cash flow er i q3? Jeg er overrasket over at de ikke har trengt å hente noe kapital (med forbehold om at det ikke er tatt opp lån)