De ville vært veldig merkelig om man snakker om utgivelser år og kanskje flere år fremover, hvis det ikke er “orden” på finansene. Selv om marked / regnskap og de kreative / utviklerne har separate oppgaver så regner jeg med utviklerne får en tommel opp at, yes, kjør på gutter og jenter.
De har noe cash, de har helt sikkert flere muligheter til å skaffe finansiering, de har garantert dialog med hovedaksjonær, og de kommer sikkert til å tjene noe på The Park på konsoll, hvorfor skulle de ellers gjøre det?
Vi har snakket om Age of Conan i lang tid, hvor fett det ville vært om de lagde en singelplayer / PvP variant, og gikk mer bort fra MMO, det er nesten så man skulle tro de har vært inne å lest hva som er skrevet. Arnold gjør muligens comeback i nye Conan film i 2016, dette er perfekt timing.
Selv om LEGO ble en flopp, så er tanken og ideen veldig god. De bruker noe som ikke trengs å markedsføres, ALLE vet at Conan er en diger muskelkladd som er en jævel til å sloss. De vil få synergi av å lansere “samtidig” og lansering denne gangen kommer til å skje raskt og mer smertefritt enn tidligere, da de slipper å ha love og regler fra LEGO hengenden over seg, samt at de har eksperimentert litt nå med The Park og LEGO på Dreamworld, og sett att dette fungerer.
Det er masse som kan gå feil, det gidder jeg ikke gå inn på, jeg fokuserer på det som er positivt og de mulighetene som finnes. Med kontinuerlig drypp, trailerrelease og lanseringsdato på The Park på konsoll, så tror jeg på stigning fremover. Jeg har aksjer før børsen åpner mandag, denne gangen kommer jeg til å sitte å følge nøye med på det som skjer. Selv om det er som å vinne i Lotto, så¨kanskje vi ser starten på noe nytt, spennende og potensielt veldig stort!
God natt!