Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat

Forumet har ikke dødd hen. Nå går det an å få meg seg de gode innleggene her uten at de drukner i all kranglingen. Bedre forum da

7 Likes

Permban basert på hva som skrives på annet forum mener jeg uansett er feil, og da burde onns vært bannet også. Punktum.

1 Like

Enig i at det ble litt stille en stund, men nå har det tatt seg opp igjen med mange aktive tråder. Mye bedre stemning.

1 Like

Enig. Få inn bagger igjen, det går nok litt bedre nå som alle er på et vinner lag.

1 Like

Han har ikke så mye fint å si om oss og vil ikke leke med oss likevel

Innlegg av: 100Bagger (19.12.15 18:49 ), lest 14 ganger

Ticker: FUNCOM

RE^1: FUNCOM Hva er neste dommedag?

Jeg… trenger ikke tilgang til tekinvestor. Den gjengen er bare for irriterende til at jeg gidder…

2 Likes

Jaja, Funcom skal lansere nytt spill.

Spennende, hva tenker folket om inntektspotensialet?

Noen som har noen regneark på potensialet her?

Kommer jo an på hva slags spill de kommer til å lage men i utgangspunktet tror jeg et spill basert på conan vil selge mye mer enn et basert på tsw :slight_smile:

3 Likes

Sant det, vet man noe om tidsaspektet på info-flyten her? Altså når får vi vite hva de skal satse på?

Januar, ref siste melding

Hva håper du/dere kommer i jan da?

Enig i disse punktene her. Kan funcom virkelig klare å snu skuta? Jeg har litt troen og er inne i aksjen igjen. Den største risikoen er vel egentlig om det kommer en dumpingsemisjon eller annen form for utvanning i den nærmeste fremtid. En eventuell konkurs er litt lenger frem tror jeg. Starbreeze var i alvorlig trøbbel en gang, men klarte å komme seg ut av det. Kanskje Funcom kan klare det samme?

6 Likes

Emi kommer, det bare må komme, men når og til hvilken kurs ?
Er planene gode, og gjennomførbare, kan vi se en rettet emi mot en større investor f,eks, med påfølgende rep til eksisterende aksjonærer?
Hvor mye får dem hypet opp kursen i forkant ?
På nåværende kurs, ville mann jo kanskje fått satt emi på 60-75øre, det blir jævlig lite peng, eller sinnsykt mangen aksjer, om det skal utgjøre en forskjell.
Kunne dei klare å få en emi på 2-3kr ?
Kanskje må Jebsen slette deler av gjelden, verdien ville han kanskje fått igjen i form av økt aksjeverdi ?
Men hvorffor skal han bidra, uten at alle må bidra ?
Det kan være mulig, men vil en ny stor investor inn så lenge Jebsen skal ha 100 milioner ?
Eg tror ikke på en dumping emi, men eg frykter det litt likevel, derfor gikk bare inn litt smått på fredag, og havnet vel på snitt rett over 1kr.

Som eg sa sist eg var inne stort, så har eg klokkertro på selskapet, men det er tiden og finansene som jobbes mot, og det er viktige elementære ting som vi ikke får gjort noe med, annet enn at noen må ta en regning, hvem blir det og hvorda gjøres det ?
Eg kunne godt tenke meg å hatt noen hundre k, men eg vet ikke om det er dagens aksjonærer, eller morgendagens som få ta del i festen.
Eg kommer til å følge med tettere enn noen gang

4 Likes

Godt valg aa aapne for aa kjope gaver. god timing :slight_smile:

http://www.thesecretworld.com/news/issue_13_trail_of_shadows_is_live

1 Like

Hvor mye penger trenger Funcom, 80 MNOK?

I så fall vil hele aksjonærbasen i dag wipes ut. Kanskje en valuation på 20 MNOK pre money, og 100 MNOK post?

lager snart Gordon tråden…

jeg syntes ikke forumet har tapt noe på hans utestengelse…

5 Likes

Du har et poeng, men Gorden sørget for høy aktivitet her.

1 Like

Fikk du solgt eller?

2 Likes