den skal sikkert langt opp, men eg må ta vare på litt underveis
Fy faen, (sorry), 500k i sluttauksjonen?!?! Følg med som Cagey sier
edit: attans, sterk i dag. knerter vel 1,5 i morgen?
Slutt 1.47
Hyggelig utvikling
sinnsykt, runder vel to før helgen her da…skulle gjerne hatt litt mer cash, er dyrt å være fattig
@pdx gorden har vel ipban?
Nope. Han tråler trådene her som gjest. Har du ikke lest alle ‘en liten fugl har tvittret meg at gjengen på Tekinvestor ditt og datt’ kommentarene hans på HO?
hele banen til gorden høres kun ut som en vits
Nå ja, det får være grenser til overformynderi, jeg er for en atmosfære som er levbar, men jeg satt som nevnt også pris på diskusjonene med Gordon, han kom med mye og fikk mer ut av andre, han får frem både de positive og negative siden rundt en aksje - og folk. Han har gjort det bra foreløpig
e9 hadde ikke noe imot gordon sånn egentlig.-
Jada det er greit. Men han lyver og dikter opp ting. Pluss han mobber de med mindre penger enn han selv. Videre så anklager han meg for å være alle andre og drar megg inn i ting andre har sagt og påstår at jeg sier det. Videre sender han eposter til forumskribenter (ved å først lokke med aksjonærlister) hvor han oppfordrer til å konspirere om å få Onns og andre negative utestengt bl.a. Hadde media (f.eks. DN) blitt gjort oppmerksom på hvordan en topp 10 aksjonær i Funcom holder på så kunne det kanskje endelig blitt en Bagger sak i DN. Jeg gjør ikke slikt bare så det er sagt. Men DN har jo også mottatt mange eposter fra Bagger før. Den saken hadde nok ikke blitt helt sånn som Bagger så for seg i så fall… Det er faktisk ganske ekstremt. En liten sammensurium av eksempler og sitater på hvordan topp 10 aksjonærer på Oslo Børs oppfører seg på forum kunne i hvertfall nådd hovedavisene i København for årets molbohistorie, om ikke annet
Er forskjellige oppfatninger og syn der, men why bother? Kanskje opprette en egen Gordon tråd om han er så interessant å diskutere?
Gled dere heller over at FC er på gli!
Ja jøss! Er jo veldig fornøyd med utviklingen. Men det er nok mer å gå på. 3 dagers regelen slår i hvertfall til denne gangen. Mulig gevinst sikring i morgen etter nytt hopp opp.
Jeg er mest spent på om Funcom er på vei opp for å bli, eller om dette er nok en grisefin trading-mulighet. De siste ti årene, så har det alltid vært det siste. Har Funcom snudd skuta denne gangen?
Mangler jo fortsatt pengene til å komme seg videre opp fra gjørma, så noe må jo gjøres.
Om det blir fordel dagens aksjonærer, blir spennende å se.
Dnm kjøpte hardt idag, men det det var også en som solgte like hardt sb1m.
Noen her på " huset " som påtar seg noen av rollene ?
Dersom markedet vil kjøpe aksjer på kurser over 2.12 er jo gjeldsproblematikken borte, da kan Jebsen konvertere gjelden litt etter litt og selge ut aksjene.
Jeg har lovet mig selv og tage gevinst lidt tidligere, har haft for vane og sidde for længe og sælge for sent (grådig)
Er stadigvæk betænksom med hensyn til økonomien, nogle tanker hvordan de klarer den? emi,nye lån måske? andet ?
Jeg har jo alltid sagt at jeg tror Bagger bruker SB1M basert på korrelasjonen mellom hans innlegg og bevegelser fra den kanten over en lang periode. Og med korrelasjon så mener jeg da egentlig at SB1M selger mens Bagger roper høyt og kjøper mens det kommer mer lunkne meldinger fra Bagger. Dette fikk vi jo også bekreftet den dagen jeg solgte på 1.55. Da solgte SB1M og Bagger ropte kjøp. En måned senere når kursen stod i 1.10 innrømmet han også at han solgte vel 200k nær toppen der. Nå skal jeg være ærlig og si at jeg ikke er helt sikker og Bagger påstod alltid at det ikke var han de gangene jeg spurte. Men jeg tror på min evne til å snuse ut det der og antar at han bare lyver om det også. Jeg tror han er “SB1M mannen”. Selvfølgelig er det også andre som bruker dem, men en kan kjenne igjen mønsteret i handelen og volumet.
Gjelden er som sagt konvertibel på kursen 2.12 så det er en mulighet som jeg skrev over at Jebsen kan konvertere aksjene og selge de ut hvis kursoppgangen fortsetter.
Jeg kjøper via Sparebank1 men bare i samme volum som deg nå. Det er uansett alt for tidlig å selge nå, men aksjen har gått mye fort. Den var sterk i dag, så jeg tror nok vi knekker videre i morgen, men det bør uansett komme
En liten korreksjon kanskje?
Hvor vidt Gordon selger i dag blir noe
spekulasjon men jeg he fullt forståelse til at man kan lette seg litt, solgte 1/3 selv. Hva tenker dere om kurs 1.2.2016?