Jeg tenker motsatt, hvis jeg hadde kjøpt på mandag-tirsdag for å jage en rakett så ville jeg sikkert solgt, men har du en lav inngangskurs og mer langsiktig syn så er det greit å beholde.
APCL sælger jeg ikke under 10 kr, har næsten 200k nu til 1,85 i snit!!
Jeg er nå ute av Funcom. Venter på nyheter eller evt. dipper i kursen.
Dæven! Kursen går og mange har solgt seg ut. Sitter fortsatt på mine 50k til snitt 0.97. Det som er forskjellen mellom sist gang kursen stakk slik som dette og nå er at alle venter på at det skal komme nyheter om spillet. Jeg tror det kommer rimelig kjapt nå. De må utnytte momentum i aksjen til å spe på med nyheter nå. Dessuten skal de nok ikke lage klar trailer med gameplay tror jeg. Først blir det vel en teaser med litt info om spillsjanger og litt om hvilken historie/historier de baserer spillet på.
Et alternativ jeg har tenkt på er et SP spill som er tilrettelagt for streamere. DVS gjerne at spillet kan fullføres på tid. Med online lister over raskeste tid. De kan da implementere konkurranser selv om dette skulle være et SP spill. Ta Bloodborne hvor streamerne konkurrerte på tid. Spillet Bloodborne er hovedsaklig et SP spill. En slik tilnærming vil gi replayability selv med SP spill. Streamere vil også konkurrere om å finne skjulte snarveier/ fullføre på raskest mulig tid.
Høres det ut som noe som kan være i ånden til mestertyven Conan?
Jpm har kjøpt en del i det stille siste tiden, nå var dei der igjen.
edit: ellers så selges det jo tilfeldigvis også idag stort fra sb1m ( hvem er det så sitter på sånne volum ? )
Det sidste blev solgt på 1,57 og købt PLCS lige før den gik!!
Min heldige dag;-)
Forsiktig nå Bloschter, kommer jo ett par nye aksjer der også da
Solg igen
Skulle kanskje ha tradet, men jeg tror vi skal opp igjen.
Fuck, jeg er med igjen, jeg tenkte som så at skulle den dippe litt så kommer den tilbake ila januar … Jeg er for spent på nyheten som kommer!
Har ikke gjort noe som helst i år
Da var vår venn ute av funcom og inne i nel, det viser jo også megler statistikken også.
Så spørs det hvor mange som følger gordon ut
Hyggelig å se oppgang i Funcom, grattis til dere som er inne (eller ute med gevinst)
Morsomt at han faktisk sier hva han har gjort her. Tipper det ikke ligger langt fra handlingsmønsteret ellers: gå inn når kursen er gruset, hype på nyheter, selg på hypen og vent på at hypen legger seg og aksjen gruses. Gjenta inntil Funcom går konkurs, Funcom lykkes eller folk slutter å kjøpe på topp.
Må si eg beundrer hans måte å tjene penger på, at gutten er god, levner det liten tvil om.
Skulle bare ønske han kunne meldt seg på ett voksenopplæringskurs, men samtidig er det vel for pengene sin del, å ikke det å skaffe seg venner som gjelder på børsen
Jepp, det som er komisk for meg er hvor mange ganger Funcom har blitt hypet til den store gullmedaljen. Folk har like mye troa hver gang. Jeg hadde trodd at folk hadde lært for lenge siden, men der kjenner nok @Gordon folk bedre enn meg.
http://www.americanrhetoric.com/MovieSpeeches/moviespeechwallstreet.html
Så han var ikke SB1M allikevel?
Men nå har de jo bommet så mange ganger at de snart må treffe ?
Jeg kan desverre ikke si at det er “de” som har bommet. Har gjort det selv også. Dessverre.
Jeg har jo forsåvidt trodd at både LMO og The Park kunne ha blitt noe, så jeg har fulgt med. Jeg har derimot ikke kjøpt før jeg sjekket f.eks google trenden og/eller forhåndssalg og derfor holdt meg langt unna, ettersom jeg ikke så noe fundamentalt som tilsa at Funcom var på rett vei.
Denne gangen er det rett og slett for tidlig for å kunne gjøre en avgjørelse på fundamentale indikatorer. Jeg liker at de har fått en deal om Conan IP-en, men mindre happy for at de bruker Dreamworld-enginen og usikker på hva slags spill det er de skal lage. Trenger en tittel for å kunne sjekke evt google trend. (Som jeg har funnet ut at er en overraskende bra indikator).
De skal bruke dreamworld som nå støtter unreal for grafikken