Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat

Velger å følge litt med fra utsiden.
Men som eg har sagt mangen ganger gjennom høsten og vinteren, eg har aldri hatt mer trua på selskapet enn hva eg nå har.

3 Likes

Samme her, jeg har ikke mer enn 50k i Funcom så jeg kan smyge litt inn og ut uten at noen merker det :smile:

Det Funcom holder på med nå om dagen er så riktig og jeg håper de klarer det og selger en del tp også på konsoll.

3 Likes

Jeg skal også ind igen men venter lige og ser tiden lidt an

1 Like

Jeg er fortsatt inne. Har tenkt til å sitte til det kommer nyheter, så får vi se. Var litt fristet til å selge på 1,62 i dag, men lot vær. Håper den stiger mer

2 Likes

Ikke at det spiller noen rolle for meg, men virker ikke som Gordon/Bagger har solgt.

5 Likes

du liker å smyge den inn du også Blochster :wink:

2 Likes

Når vi har oppnådt potensialet i Iox, så kan vi kjøpe store Funcom poster, vi kan til og med delta i en evt emisjon :slight_smile:

1 Like

Da ble det blått her

Fulgt med på hvilke meglere som selger og regner med at Gordon har solgt ca 1.500.000 aksjer siden kursen spratt opp, kanskje 2.

1 Like

Han sier selv på HO at han er nede i 2% av aksjene = ca 1.800.000 aksjer så da har han nok solgt omtrent 1.5-2 ja.

Ja var det jeg regnet 2% av funcom aksjene

Bagger har vel omkring 5-8 forskellige nick, så svært for ham og holde styr på det nogle gange, sjovest er når man kan tage ham i og diskutere med sig selv :slight_smile:

3 Likes

Kjekt å være inne når finansieringen løser seg : )

will provide cash relief to Funcom N.V. in 2016, 2017 and 2018 to focus on attracting and utilizing
funds for the development of new games.

http://www.newsweb.no/newsweb/search.do?messageId=392647

2 Likes

70 millioner nye aktier?

2 Likes

Sikret meg inngang nå før markedet oppfatter nyheten til 1,35.

Som jeg antok så stiller hovedeier opp når det kniper (for mye å tape ellers)

Nå er det mer “ro” rundt videre finansiering fremover.

En viss utvanning, ja men mye av dette var nok allerede innbakt i kursen allerede.

Med dette er selskapet sikret midler for videre spill utvikling og drift vil jeg anta.

1 Like

Det vil naturligvis bli en gradvis utvanning over tid disse 70 mill ny aksjer.

Viktigst av alt er at selskapet nå har sikret videre drift og spillutvikling og ikke lengre er en “konkurskandidat”.

Da blir det emisjon i Funcom.

ingen som handler?

Jeg sidder og følger “dramaet” på sidelinien