Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat

Conan filmen bekreftes her (0:38) That movie will be done

3 Likes

Conan-filmen er planlagt på kinoer i november, i følge Movieweb .
"The Legend of Conan comes to theaters November 2016. "

November 2016 “bekreftes” også her:

Det sagt, så har jeg ikke sett noe fra “offisielt hold” enda.

1 Like

Since someone has to do the Lord’s work, The Arnold Fans managed to get Arnold Schwarzenegger to talk about The Legend of Conan, which would see him return to the role of the iconic warrior one more time. He claims that the project is just on the cusp of actually happening and credits an intense fitness regime for keeping him in shape for the role:

“Yes, as a matter of fact, it (The Legend of Conan) has been written and we are now looking for directors so this is a serious drive (now for Conan). One of the advantages for when you train every day,” begins Arnold, “when you bicycle everyday, when you work out every day is that age is not registering in the body the same with everyone else. Because when you stay in shape, you do turn back the clock. So I feel great and the last few movies that I’ve done, I’ve done many of my own stunts. I did all the physical stuff and it didn’t wipe me out and I have plenty of energy and feel really terrific. So I am absolutely convinced that I can do the Conan movie and do the horseback riding, the sword fights and all the fighting.”

This is not the first time The Legend of Conan has almost gone before cameras (remember when it was King Conan?), so don’t too excited just yet. Okay, you get get a little excited. That’s allowed.

http://www.thearnoldfans.com/news/2016/1/20/exclusive-schwarzenegger-talks-king-conan-and-triplets.html

2 Likes

Det jeg har postet nå er i hvert fall ferskt stoff, men det tar vel litt tid å lage filmen også med tanke på at de leter etter regissør nå

3 Likes

Morro å se livlig Funcom diskusjon igjen!

Ja, da fyker vi vel videre oppover mandag!!

:slightly_smiling:

3 Likes

1 Like

Åpner bra i hvert fall 1.55, morsomt hvis telefonmannen skal inn igjen med samme volum.

3 Likes

Rt 1.56

1 Like

1.60 tuuut

4 Likes

Nå går det for fort her… Intradag holder dette trolig ikke mm det kommer melding! Har det kommet melding? :

1 Like

1.70 wohoo

4 Likes

Blir for mye, måtte selge unna litt på 1.70, holder dette? Dæven!

1 Like

Tipper noen har fått sett noe fra Conan :smiley:

Svarteper eller ikke, jeg har beholdt mine aksjer med snitt under 1 krone - selvsagt kommer det topper og bunner på veien, men trenden er fin.

4 Likes

Er du ikke det allerede siden du solgte på 1.20 eller noe sånt?

3 Likes

Funcom fremskynder q4-fremleggelsen en måned. Kommer allerede på fredag.

Edit: mye som skal skje denne uka. Får håpe det er mest godmeldinger.

6 Likes

Hva er grunnen til det mon tro? Forslag anyone?

Merkelig hvorfor gjør de det ? Aldri opplevd før i funcom.