Greit med forskjellige synspunkter, men formuleringene og valg av uttrykk gjør at det virker som formålet er å provosere?
jo, men det tror jeg er noe som gjerne/oftest tas/godkjenens via en GF først, det ble jo kalt inn til en i som holdes slutten i februar, remember Hvorfor haster det slik nå? skjønner ikke greia, men ikke lenge til svar da…
postet på HO,
Jeg tror mange kjøper nå fordi det skjer saker senere i uken og de ønsker å være med på dette.
Jeg tror mange kjøper nå fordi de skal ut med ett spill / kall det en sequel selv om det er ett helt nytt spill - ett spill de omsatte for 120millioner dollars første året, 3 mest i verden det året (2008)!
Jeg tror mange kjøper fordi Funcom har fjernet daukjøtt de siste 2 årene og er attraktive for andre i en merge /oppkjøp/ samarbeid.
Jeg tror mange kjøper Funcom fordi de har valgt å satse fresht på ny strategi med nye type spill, ikke bare MMO som tidligere.
Jeg tror mange kjøper på bakgrunn av hvordan The Park ble mottatt, til tross for at spillet ikke genererer massive inntekter nådde Funcom sitt interne mål og lærte masse i utviklingen.
Jeg tror mange kjøper fordi de har fått med seg at også de gamle spillene, spesielt TSW gjør det bra! Pr nå ligger de med ett snitt på 590 spiller i døgnet på Steamcharts.com oversikten, som er det høyeste siden juli 2014! STERKT!
Jeg tror jeg går å setter meg på lading til i morgen
Acs netto solgt 200k, er det ikke dei som er innleid som rådgiver ?
Solgte dei igår også ?
Ja, det er de som er innleid som rådgiver. Hvis de selger pga innsideinformasjon så blir det trøbbel, og da kommer økokrim.
Jeg synes alltid det er noen som selger gjennom den megleren som er leid inn som rådgiver i et selskap. Jeg tror ikke det betyr noe som helst, annet enn at noen tar gevinst.
Eg er ikke redd for det, Funcom ønsker neppe en Økokrim sak til
Men synst likevel det var litt rart
Det det samme i Opera. Der er MSI og ASC leid inn som rådgivere, og de bidrar sterkt til å trade ned kursen.
Så jeg tror ikke dette betyr noe. Kursen har gått mye opp, og det er høy omsetning. Naturlig at folk tar gevinst da.
Se på Arctic og NEL saken da. MSI er unnskylt, de trader ned ALT!
ARC og NEL-saken lukter vondt. Der var de ute med en analyse og kjøpsanbefaling dagen før en kunde solgte flere millioner aksjer. Dette føles ikke som det, men selfølgelig kan det være noe snusk her også.
Onns er ute etter å provosere i en Funcom tråd…
News at eleven.
genistrek av funcom å annonsere at de skulle annonsere et nytt conanspill i januar.dette trikset bør de prøve igjen snarest.
Nå skal det vel sies at Funcom har gjort mye rart de siste årene, så å tenke tanken om at det KAN være dårlige tall pakket inn med positive nyheter som blir presentert på fredag, er vel ikke nødvendigvis å provosere?
Nå satser jeg på at det som kommer er positivt, siden jeg gikk inn med noen kroner under åpningen i dag, men å stole blindt på Funcom har jeg og flere andre svært dårlige erfaringer med.
Tenke seg til om Funcom kan klare å hente penger på kurser over 2kr…,
50 milioner aksjer på 2kr og vipps så er funcom med ett godt spill, en gullgruve.
Kjøper på fredag om eg liker det eg ser, om eg må kjøpe til 3kr spiller ingen rolle, eg trenger å vite som skal skje før eg evt kjøper.
Kjøper eg, så blir det en voksen post, men ikke på Bagger’n sitt nivå
Det er vel ikke innholdet og det at man er kritisk som i utgangspunktet ble kommentert, men ordlyden og måten er det flere som har reagert på over tid.
Blindt skal man ikke stole på noe eller noen, inkls. Funcom
heiheihei, --------, beste snitt i en mnd siden juli 2014, punktum
edit av pdx… la oss holde oss on topic…
ment som en spøk, derav
Ser den, nå har ikke jeg vært her inne så mye på en stund. Men det må være takhøyde, spesielt når det er Funcom det er snakk om!