Det har jeg ingen forståelse for
De spillene jeg har spilt med samme type launch er jo i bunn og grunn ferdige, hvor man etterhvert finpusser, legger til elementer, bygger ut verden osv.
Fra en aksjonærs ståsted er dette det beste som kunne skje, så sant finansene er i orden. Det vil komme drypp med info og pressemeldinger stup i ett i en lengre periode, som gjerne har en god innvirkening på kursen.
Er det vanskelig å skjønne at de trenger kortere tid på ett spill som skal lanseres uferdig, som de i tillegg har masse info, stories som er klare, materiale, figuerer osv, de får såååå mye gratis, og de gjør som dere sier en safe variant, tæring etter næring…
Skepsis nå vil jeg kun mene kan rettes til emisjon og hvordan dette skal gjøres, ellers vil jeg si skepsisen hos visse her er som Alex nevner, sier en ting, mener noe annet!
Dette er mye bedre enn hva jeg hadde forventet, jeg spiller spill som H1Z1, DayZ osv så jeg har ett nært forhold til det!
Jeg hadde håpet på et solid singleplayer RPG. Først og fremst fordi jeg er veldig skeptisk til hva Funcom faktisk vil klare å levere.
Jeg hadde ventet meg noe veldig bra fra Funcom, og jeg ventet også at det skulle være multiplayer. Men dette ser ut til å bli enda litt større enn hva jeg kunne tenke meg til. Og de har virkelig lært seg hva som gjelder i dag - blant annet med early access.
Og dette er Funcom flinke til. De har så god erfaring fra MMO at dette kommer til å bli utrolig bra. Jeg har stor tro på Bylos, som ser ut til å teste ut mange spill /gjøre undersøkelser for å plukke opp hva som funker.
Når en lanserer et spill som skal være “ferdig” så er fallhøyden mye større. Et early access spill har unnskyldningen “under development” og med alle de early access spillene som er totalt uferdige så skal det ikke mye til å innfri helt initielt så lenge patchene kommer raskt.
Ser ut som om Funcom har fått litt mer besøk på TSW enn ventet i dag
" It all looked good, until thousands of clients were logged in at once, trying to send and receive those messages in the Live environment."
https://forums.thesecretworld.com/showthread.php?95424-Shambala-has-been-temporarily-disabled
Tusenvis av klienter må jo være en mangedobling på kort tid, eller hva @onns?
Teknisk analyse er null verdt i morgen.
ASC ringer rundt til eksisterende aksjonærerog lodder stemningen for å være med på emisjon. Blir spennende å høre hva de sier om dette i morgen. Jeg tror ikke det blir noe problem å få ordnet med finansiering, men er selvsagt spent på hvilken kurs og hvor mange aksjer det trengs å gjøres med…
er nok ikke uten grund at investtech har hatt FC som dagen aksje 2 ganger i løpet av 14 dager, men er selvfølgelig klar over at TA ikke hjelper hvis emisjonen kommer på 1,75kr
Jeg tror et co-op spill med Conan hadde vært magisk. Hadde funket med både pvp og pve.
Flott forum og svært god tone, i motsetning til HO.
Setter pris at jeg ble gjort oppmerksom på Funcom, uansett hvordan morgendagen ender. Kan gjerne sitte med aksjene jeg, blir nok en smule irritert hvis de raser i bunn, men det skal vel noe til?
Med f.eks 50% utvanning, så kan du dele kursen på 2
FC hadde sikkert sagt “tusenvis av klienter” selv om det bare var 50 som prøvde å logge inn
De får vel inn litt cash så det som avgjør er vel hvilken kurs emisjonen blir kjørt på ?
Dette skrev eg kun i ett forsøk på å være pittelit morsom
fun
Regnet nesten med det men siden det ikke var en på slutten måtte jeg bare kommentere