Hei,
jeg har fulgt Funcom siden Age of Conan, og vært med på både oppturer og nedturer. Jeg har også fulgt med på dette forumet fra sidelinjen lenge. Nå stemmer jo ikke alle analysene her inne like godt hver gang, men informasjonsdelingen har jeg satt veldig pris på. Takk for det 
Det blir veldig spennende å følge Conan Exiles fremover. Det er jo åpenbart en veldig stor oppside. Jeg håper bare funcom ikke prøver å være for orginale denne gangen, som det ble nevnt her. IPen er såpass sterk at å stjele fra alle de beste spillene tror jeg er den beste løsningen. En annen ting som ikke må undervurderes er synergieffekten som kan komme av Age of Conan. Da jeg spurte om det i spørsmålsrunden på kvartalsrapporten kom det frem at de ville ha sterke bånd knyttet til Age of Conan. Kan han til og med ha sagt at man kunne få visse fordeler via Age of Conan? Jeg husker ikke nøyaktig hva svaret var lenger…
Jeg solgte meg ut (for en gangs skyld på topp) før kvartalsrapporten fordi jeg har fått trust issues med Funcom…, men skal garantert inn igjen i aksjen når man vet mer om det økonomiske fremover.
Hva tror dere tidsperspektivet for emisjonen er, hvor lang tid vil det ta å gjennomføre?