Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat

Ikke jeg heller, var mer interessert i generelle bevegelser på lista. Den offisielle som er ute er fra begynnelsen på desember.

1 Like

Jeg ble bare kvalm :mask:

3 Likes

Her er lista jeg fikk den 26 Januar 2016

5 Likes

Blandet kanskje, uansett spiller det liten rolle for meg

1 Like

kan noen kjapt si det viktigste fra HO og FC trådene?? Edit; orker dessverre ikke bruke tid på HO/Jallaforumet…

2 Likes

Bagger heter FJERNET og jeg har fremlagt epost mottatt fra han som bekrefter identiteten hans. Han er ikke på topp 20 og har mindre enn 480 000 aksjer. Jeg fikk en del eposter fra han etter at han tok initiativ til å sende meg og noen andre debattanter oppdaterte aksjonærlister mot at vi spleiset på kostnaden. Det ble så masete å få dialogen blant forumskribenter på jobbmobilen at jeg måtte dirigere eposter fra han til en egen mappe. Jeg sa dessuten opp avtalen fordi jeg tradet med så lite penger at en kostnad på 200 kroner for en liste gikk ut over avkastningen :slight_smile: Har økt littegranne på siden da. For selv om prosentene mine er gode så vet jeg godt jeg har hatt flaks veldig ofte.

3 Likes

Har lige læst den tråd fra HO igennem!

Shit :astonished:

1 Like

Hva er strategien til Funcom om å melde om behov for penger, uten å sette emien med en gang ?
Kursen har self blitt rasert siden sette ble offentlig fredag. ( selv om alle visste det måtte komme )

Hva synst dere som er aksjonærer nå, om måten Funcom går frem på?

Tror dere det kan være tilfelle at selskapet har garantister for emien, men trenger fullmakt til å utstede flere aksjer gjennom egf, før de Kan fullføres ?

Blir nok bannet fra Hegnar. Men hvorfor skal vi sitte å beskytte en slik manipulerende oppførsel fra en utenforstående?

3 Likes

Synes det nå burde stoppe opp med det der. Og late som om karen ikke finnes der.

1 Like

tviler på at du er den verste på HO :wink:

1 Like

Kursen raser og HO debatforum raser også i disse dage !

Slut med den sag, hvorfor tror i ikke at Funcom kommer med nyt omkring emi ?

Kursen er jo næsten halveret siden de annoncerede den og jo lavere kursen bliver jo flere nye aktier kommer der…

Syntes godt de kunne have forberedt noget allerede til mandag morgen

1 Like

Vi skal videre nedover til 1,2 og under dette også i morgen. Vil avvente nærmere emi så kan man gjøre en billigere inngang, og håpe på vi får bionor effekten.

1 Like

Tror de venter til etter gf og lånene er prissatt. Er ikke så bekymret for kursen, tror lånene og emisjonen vil settes over snittet mitt.

3 Likes

@anon91440261 ser ikke ut som Bagger ønsker å svare deg…

Har ikke haft Funcom aktier siden salg på 1,4-1,65 men missede til gengæld turen til 2,30 (og undgået nedturen) jeg tænker at købe når der er kommet ro på og de nye aktier kommer ud, for tror sådan set på at det kommer til og gå godt i det lange løb :wink:

1 Like