Blir litt spesielt når et selskaps største verdi ligger i det fremførbare underskuddet om det skulle finnes kjøpere da
du mener sånne selskap som bl.a Spetalen har sin elsk på ?
Må si, ja dersom den holder seg nå da, så var det bra timet å kjøpe litt idag
utrolig… hadde ikke trodd jeg såvidt var med i topp 20… Det er nesten litt skremmende. Hvor er de resterende 55m aksjer? Kun hos småsparere?
har lest forumet på hegnar i lang tid, men aldri visst om tekinvestor. Etter all galskap som foregår i Funcom der for tida bytter jeg over hit.
Sjå på’n no!
Ke ?
Rt 1,49
Flaks selv, kjøpti 2 omganger i går og dag, med 1.38 i kurs på begge det var det vi snakket om i går og idag tidlig, avtagende volum, villighet for å selge borte, da går kurs opp, rart?! :).
Jada , det er ikke bare meg som har troen
hoho, snakkes vi på 2 eller hva f skjer nå da ???
jævlig fornøyd med meg selv, enn så lenge
Mulig posisjonering før nyhetsslipp på sannsynligvis fredag?
Takk for det. Fikk være med på en opptur for to år siden fra 2 til 6. Det er mulig vi kan se det samme igjen. Jeg blir med frem til sommeren minst.
PAS og DNB Markeds på kjøpern.
Eg tatt en god del idag, snitt 1,38
Solgte resten jeg nå. Så får vi se om det er best å være inne eller ute. Det er lettere å gå inn med mer penger om jeg vet utfallet av emisjonen. Da kan jeg minst doble beløpet slik at avkastningen kan bli lik selv om jeg mister halve oppgangen. Bare noen dager igjen til emi. Lenge til spillet skal lanseres.
Sitter på 110k aksjer her. Liker runde tall
Jeg ville også holde meg unna nå, gevinst sikre nå. Og hellere kjøpe inn nærmere emisjonen, du får flere aksjer til billigere penger, og selge det igjen nærmere lansering.
Du har truffet veldig bra før i dag Havik! eller ikke!
Men det er klart, hvis du lurer alle til å selge så faen meg klart aksjekursen går ned
Sitter du forøvrig på insideinfo da du sier du får billigere aksjer ved emisjon, du vet hva slags emi som kommer, hva emisjonen blir satt til og eventuelt at kursen ikke stiger før emi? Hm…