Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat

hehe ikke helt feil ute der

3 Likes

Historisk sett så gjentar emi kurs på under 1 kr i selskaper som har masse gjeld, samtidig som de har dårlig CF. Ikke ta denne stigning for en god fisk.

2 Likes

haha, prater du med deg selv :slight_smile: Ja, men blir gal at dette sirkuset her :slight_smile:

1 Like

Nå ligger det 51k p å1,65 og 50k på 1,66, ellers er bare småposter opp

Så ? hvem vil ha dei

1 Like

Hver sin lyst, men dette har ikke fungert tidligere ved Funcoms emisjoner ; )

Litt får jeg vel skryte, selv om man er langsiktig blant alle tradere? :slight_smile:

Hadde også dette tipset

8 Likes

Greit, Havik, ser du i ordreboka nå så solgte jeg en liten post på 15k aksjer gjennom Sparebank 1 kl 14.10.16. Siden du er så bastant, så får vi se om jeg går glipp av noe eller om du “reddet meg”

Paddy80
22t

Vet ikke, men den har falt 2 dager på avtagende volum, slik at stabiliseringen kommer snart. Skulle den falle 10-20 øre til så javel, da får jeg dårligere snitt,men det kommer etterhvert mer nyheter og de vet vi ikke når kommer.

Som sagt, volum lavere i dag enn på fredag, rekyl kan komme allerede i morgen.

nei sier du det sier du , haha :slight_smile:

5 Likes

Jeg har i hvert fall ikke flere brukere som snakker med hverandre (som visstnok er populært på andre forum, noen ganger så glemmer folk å bytte bruker bare) :slight_smile:

5 Likes

sitter på 328k nå, men har som mål å øke til over 500k hvis emisjonen gir meg mulighet til det.

Har meldt interesse.

2 Likes

Og utifra ho så sitter kronn her inne på 200k

2 Likes

Velkommen til forumet @olepederk :slight_smile:

1 Like

Spændende om MSI skal ud igen med de 300k som de har købt

Blochster, din luring, du er bare ute etter å spre frykt :wink: Prøv heller:
Spændende om MSI skal in med mye mer enn de 300k som de har købt til nå… :wink:

4 Likes

takk @pdx, har ikke fulgt med på funcom som jeg gjør for tiden før nå. Likte det jeg så i forrige uke av meldinger.

Kunne nok ha fått en bedre pris om jeg hadde mer vett i huet, men sitter ihvertfall til q2 uten å selge noe som helst. I utgangspunktet kjøpte jeg for å sitte long, så derfor har jeg så høyt som 1,92 i snitt.

2016 blir spennende

1 Like

Orker ikke å sjekke, til hvilke kurs har du solgt deg ut til ?
Du kan takke meg etterpå, vent og se… Dead cat bounce. Ikke noe sterk V formasjon.

Haha

Tror ikke jeg kan skræmme nogle herinde… det er jo hardcore aktiehandlere :wink:

Lykke til :slight_smile: Du er i godt selskap, tror vi har den største konsentrasjonen av Funcomaksjonærer på ett sted :slight_smile: Har selv snitt på… ehem…2,1. Jaja.

2 Likes

hehe ja, galskapens torsdag…

var på 2,15 i snitt før jeg kjøpte mer igår

2 Likes

Jeg skulle ønske vi kunne ha samme syn på selskapet uavhengig om vi er inne eller ute en kort stund i håp om å tjene noen ører, Selv når jeg er ute, er det ikke 100% slakt av funcom jeg bedriver her. Et nyansert syn er det beste for alle parter.

8 Likes