hehe ikke helt feil ute der
Historisk sett så gjentar emi kurs på under 1 kr i selskaper som har masse gjeld, samtidig som de har dårlig CF. Ikke ta denne stigning for en god fisk.
haha, prater du med deg selv Ja, men blir gal at dette sirkuset her
Nå ligger det 51k p å1,65 og 50k på 1,66, ellers er bare småposter opp
Så ? hvem vil ha dei
Hver sin lyst, men dette har ikke fungert tidligere ved Funcoms emisjoner ; )
Litt får jeg vel skryte, selv om man er langsiktig blant alle tradere?
Hadde også dette tipset
Greit, Havik, ser du i ordreboka nå så solgte jeg en liten post på 15k aksjer gjennom Sparebank 1 kl 14.10.16. Siden du er så bastant, så får vi se om jeg går glipp av noe eller om du “reddet meg”
Paddy80
22t
Vet ikke, men den har falt 2 dager på avtagende volum, slik at stabiliseringen kommer snart. Skulle den falle 10-20 øre til så javel, da får jeg dårligere snitt,men det kommer etterhvert mer nyheter og de vet vi ikke når kommer.
Som sagt, volum lavere i dag enn på fredag, rekyl kan komme allerede i morgen.
nei sier du det sier du , haha
Jeg har i hvert fall ikke flere brukere som snakker med hverandre (som visstnok er populært på andre forum, noen ganger så glemmer folk å bytte bruker bare)
sitter på 328k nå, men har som mål å øke til over 500k hvis emisjonen gir meg mulighet til det.
Har meldt interesse.
Og utifra ho så sitter kronn her inne på 200k
Spændende om MSI skal ud igen med de 300k som de har købt
Blochster, din luring, du er bare ute etter å spre frykt Prøv heller:
Spændende om MSI skal in med mye mer enn de 300k som de har købt til nå…
takk @pdx, har ikke fulgt med på funcom som jeg gjør for tiden før nå. Likte det jeg så i forrige uke av meldinger.
Kunne nok ha fått en bedre pris om jeg hadde mer vett i huet, men sitter ihvertfall til q2 uten å selge noe som helst. I utgangspunktet kjøpte jeg for å sitte long, så derfor har jeg så høyt som 1,92 i snitt.
2016 blir spennende
Orker ikke å sjekke, til hvilke kurs har du solgt deg ut til ?
Du kan takke meg etterpå, vent og se… Dead cat bounce. Ikke noe sterk V formasjon.
Haha
Tror ikke jeg kan skræmme nogle herinde… det er jo hardcore aktiehandlere
Lykke til Du er i godt selskap, tror vi har den største konsentrasjonen av Funcomaksjonærer på ett sted
Har selv snitt på… ehem…2,1. Jaja.
hehe ja, galskapens torsdag…
var på 2,15 i snitt før jeg kjøpte mer igår
Jeg skulle ønske vi kunne ha samme syn på selskapet uavhengig om vi er inne eller ute en kort stund i håp om å tjene noen ører, Selv når jeg er ute, er det ikke 100% slakt av funcom jeg bedriver her. Et nyansert syn er det beste for alle parter.