Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat

Der bliver jo også nød til og være nogle som forbliver realistiske mellem alt galskaben til Funcom ikke?

Men tillykke da med stigningen (det sagde hun også i går)

:wink:

1 Like

Hvorfor mener du at vi ikke har en V formasjon, eller mener du at vi har en svak V formasjon?

Får vi stengning over 1.5 i dag er det positivt og signalerer videre oppgang, men det skal jo holde ut dagen i så fall.

1 Like

Vi ser nok både høye og dype daler frem mot emisjon, lansering, opsjonsfordelinger, innsidekjøp?.

Du må selv kjøpe og selge med en plan. sitter du for kort avkastning eller long…

mye muligheter for begge planer vil nå jeg si. I mine øyne er det ikke tvil om at kursen står høyt etter q4 2016

1 Like

Er helt enig. Er også derfor jeg ikke poster hver gang jeg gjør en liten handel (noe som uansett er veldig sjelden). Jeg var skeptisk før jeg gikk inn, og er fortsatt skeptisk. Men ville jo ikke tatt i aksjen om jeg ikke tror på at det finnes oppside.

1 Like

1,55 - ikke solgt ut…

Dead cat bounce.

eg annonserte idag at eg kom til å kjøpe, før min første handel.

etter det har eg kjøpt mer enn hva eg var tenkt å kjøpe,¨så eg har ikke holdt meg til min egen plan.

Hvorffor eg har endret syn over natten, ja det er mye med teorien min som eg postet idag tidlig å gjøre.

2 Likes

Ups… der falt den igjen… Kom dere ut og gevinst sikre økning dere fikk nå. Avvent til et bedre inngang

Nææh, tanker heller opp mer om den tryner

1 Like

Hehe, tror ikke alle er så kortsiktige : )

3 Likes

Det er mulig å være langsiktig, men da må man kjøpe på dippene (helst, det blir i hvert fall hyggeligere) og tåle høy volatilitet i porteføljen.

Hvis man tenker sånn nå i dag tapte jeg tre New York ferier osv fungerer det ikke. Best å tenke på porteføljen som “poeng” eller monopolpenger, evt ta bort tre nuller :slight_smile:

2 Likes

vet ikke om denne var psotet;

1 Like

Nå må du gi deg med å skrive tullball for å skremme folk - få kurs ned ):
Jeg krev til deg i dagtidlig på HO at det kunne være mulighet for å snuse på 1.20 tallet, men at volum var avtagende og derfor fallet avtagende. Fasit 1,28,-

Dead Cat Bounce er ett flott uttrykk, men denne katta er langt fra dau…

1 Like

Selvfølgelig har jeg troen langsiktig, men per nå til den kursen så kan du få dobbelt så mye aksjer om ikke så lenge. Alle har forskjellige strategier de forholder seg til. Liker bedre avvente til nærmere emi, og få en mye billigere inngang og flere aksjer. Du kan print screen dette, og da kommer vi tilbake til det igjen når det nærmer seg det. Ok ?

Slap dog af, det er vel tilladt og have andre holdninger end at aktien skal til himmels?

Det er helt greit!

1 Like

Jeg sitter long, håper det er flere nå som har snittet seg ned og at vi kan stabilisere oss rundt 2.Og at vi får til en fin emisjon. Har også meldt min vilje til å delta på en slik emisjon…

1 Like

Helt greit med forskjellige strategier og skriv gjerne hva du selv gjør. Bare ikke si at alle andre skal gjøre det samme :slight_smile:

Tja, å “glemme” at det er penger det er snakk om, er ikke noen særlig god idé, viktig å sikre gevinst. Lite vits i å bli med opp til 6 kr, ned til 2 kr og så opp til 6 kr igjen. Jeg hadde på et tidspunkt før TSW rundt 900% avkastning på Funcom, bare litt dumt at jeg ikke sikret hele/deler av gevinsten fordi det plutselig bare var et tall som kunne stige/falle med hundretusener hver dag…

5 Likes