Jeg synes det kjøpet på 1.44 var veldig unødvendig!!!
Bagger underbygger påstanden om høy emisjonskurs med at emisjon ikke er nødvendig før april-mai. Slik sett kan mye skje frem til det, men 7 kr er vel høyt
Vel som sagt så er sommeren en tid det ofte er mer utfordrende i spillmarkedet. Men TSW ble lansert nesten samtidig som Guild Wars 2, noe som var en elendig beslutning. Skulle fått det ut et halvt år tidligere. LMO gikk ut i beta om sommeren mener jeg. Heller ingen suksess. De eksemplene over her er direkte konkurrenter. I tillegg har vi Dishonored 2 og en del andre. Ark og Dayz kjenner alle. De har vært i EA en god stund og skal endelig lansere for fullt nå neste halvår ca. The solus project vil vi vite mer om snart. The Technomancer drar samme målgruppen i noen grad. WOW drar spillere inn.
Ideelt ville vært sånn november mener jeg, men det må tas hensyn til disse tingene for en gangs skyld.
Da kommer mange av sluggerne da, FIFA, CoD, BF mf. Ark og dayz kommer vel ikke til å få noe boost i salget? Salget for disse er vel mer eller mindre unnagjort?
Vet du hvor de 2 sekundene med in-game combat kan ses?
Nei. Jeg har ikke sett noe
Jeg er enig med deg i at tidspunktet for release av TSW var helt håpløst.
Men når det gjelder release (på PC) så må Early Access anses som release i seg selv. Spillet bør være mer eller mindre ferdig, og uten for mange “game breaking bugs” når det ankommer Steam. Selvsagt kan man legge til mer innhold osv. underveis, men man får kun en lansering på Steam - og det er den som kommer til sommeren.
Siden E3 er i juni 2016 tror jeg Funcom treffer rimelig godt hvis de slipper EA kort tid etter dette.
Ja det er en fordel. Poenget består. Andre spill kan også time mot det.
De 2 sekundene er trolig “balony”…finner det ikke selv heller. Angivelig skulle det ligge “på en av artiklene som omhandlet CE”. I følge utroverdig kilde.
Medlemsmassen på Steam vokser etter hvert nå. Er veldig bra hvis de klarer å ha en tilhengerskare på plass allerede før release. Ikke så mange med 131 medlemmer, men det var bare litt over 20 i går når jeg sjekket så det skjer ting.
Det jeg lurer på er hvorfor det står at det er 7 stk. i spillet? Er det Funcom som spiller?
Det er vel antall som er online i øyeblikket og spiller et hvilket som helst spill
Ah ok. Takk
og lista over hvilke members som spiller hva finner du her:
TSW ligger på 329 og 331 plass på best seller listen på steam. Er d bra?
Her kunne funcom ha lært litt av Starbreeze og gitt spillere i AoC et gratis spill-item i AoC hvis de registrerte seg som medlem i denne Steam-gruppa. Det kommer kanskje senere.
Nei.
Husk at det er storsalg på Steam nå. Så det er helt ok.
Sorry men jeg definerer ikke det å ligge som #300++ som bra selv om det er storsalg(TSW har foresten 66% rabatt ).
Ikke bra. Men helt ok Spillet er fra 2012.
Verdt å merke seg at de har rabatten fra sine egne sider også. Har mye å si:
"We’re also matching the prices for the base game and Ultimate Edition on our own site, in case it’s not available in your region. Cheers! "
https://forums.thesecretworld.com/showthread.php?95546-Steam-Lunar-New-Year-Sale-TSW-Ultimate-Edition-amp-More-at-50-66-off-until-Feb-12
Og 555 spillere nå er helt ok også, i og med at det er fredag.
http://steamcharts.com/app/215280
Så ja, “Helt ok”.