Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat

Syntes det bygger seg opp nå ja.

1 Like

Hvem vet, kan gå fort hvis den først korrigerer opp

Er det ikke altid sådan det er med Funcom :slightly_smiling:

(Ironi kan forkomme)

2 Likes

Pleier vel å gå en 3 ganger før lansering før den faller tilbake etter lansering til et enda lavere nivå, forhåpentligvis en annen utvikling denne gangen der de langsiktige og tålmodige blir premiert, men det vil tiden vise.

1 Like

Altså om Conan Exiles ser ut til å slå an så skal vi mye mer enn 3 gangen…

4,5 kr? - nope, 10 kr? - nope, 15 kr? - ja kanskje :slight_smile: - 20 kr - vi snakker !

1 Like

Når vil CE gå i betatest tro? Er vel kankjse vanlig med en lukket betatest før Early access?

bare h1z1 og dayz, de kan jeg svare for.

Tror nok det er vår utviste forum-deltager som posisjonerer seg, Skal man ha 1-2 millioner aksjer før emisjonen, må man nok litt opp i pris.

Og et annet moment. Det er ikke sikkert kursen skal helt ned til emisjons-pris. En ny storfisk som tegner seg og/eller overtegnet emisjon og funcom er redda ut av knipa, kan fort bli oppfattet i alle fall litt positivt av markedet.

3 Likes

Hvorfor tror du han vil ta så mange aksjer før emisjonen ?

EDIT: Itillegg er han vel i hausemodus og da er det vel større sjanse for at han selger ? :wink:

Når du ikke hører noe fra han posisjonerer han seg :+1:

1 Like

Nei da roper han selg :wink:

1 Like

Det er jo veldig positivt om kursen er høy fra fredag og 5 handledager. Det vil gjøre oppsiden i aksjen større. Håper DNM fortsetter jeg :slight_smile:

1 Like

Gjetning naturligvis, han har vært uvanlig stille på hegnar forresten.
Men skal du ha flere millioner aksjer i funcom til denne prisen, er det et så stort volum at det kan være lurt å kjøpe litt før emisjonen. Og så litt etterpå. Den gylne middelvei-taktikken.

1 Like

Blir vel fra i dag og fram til onsdag ?

1 Like

Ja, det er sant. Go DNM. Tror det er volumvektet sluttkurser det var snakk om.

Holder den seg på 1.40 i snitt blir konverteringskursen 1.54 (10% opp)

Da er det vel sannsynlig at vi må vente på mer informasjon rundt TP lansering til etter EGF.

1 Like

Ja tror ikke FC vil kødde for mye med jebsen :wink:

3 Likes

Jeg har spilt begge de to der og noen flere. Syns spillkonseptene er kule, men har ikke blitt maks level eller noe sånt i noen av dem. Klokket vel ca 30 timer i hvert av dem før jeg var lei. Ting tar for lang tid sånn generelt syns jeg. Det som trakk ned Ark for min del var combat. Verdenen var kjekk å utforske. Veldig vakker. Rust har mye dårligere grafikk og er ikke et spill jeg ville anbefalt. Men så liker jeg ikke zombiespill så veldig godt.

2 Likes