Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat

Funcom er ikke langt unna å slippe en liten overraskelse nå.
De ligger rett under 3,000 likes (2670) på FB, de slipper noe nytt når de treffer 3,000.
Ref,- Conan Exiles sin post

Har du likt CE på Facebook endå? :wink:

7 Likes

Jeg har som sagt tidligere at jeg vil vente til alt ligger på bordet, det tror jeg er den bedste løsning (ihverfald for mig) og måske andre som er lidt forsigtige når det kommer til Funcom, jeg har før tabt store summer og “brændt barn skyr ilden” ikke sandt?
Tror at fremtiden kan blive god for Funcom med deres nye stil, økonomien skal der bare lige være styr på så er jeg helt sikkert med igen!
Kommer jeg ind “for sent” og betaler mere end nuværende kurs, overlever jeg det og betragter den “mistede” gevinst for en form for forsikringssum mod udvandning og kurstab

Jeg tror og håber og komme ind omkring en krone men det er jo et væddemål mod marked (og jer andre)…i mellemtiden satser jeg på olie og :sunny:

10 Likes

1.43 :slightly_smiling:

Hvordan føles det å sitte uten aksjer?

1 Like

Fint :wink:

Har jo masser af aktier bare ikke i Funcom

Følger jo planen

1 Like

Tror som sagt det er mister utvist som er på gang her. Spørsmålet er hvor lenge han fortsetter. Tror han har bestemt seg nå og gir opp bunn-fiske og må løpe etter. Hvis man ikke benytter seg av black pools etc. må man da opp litt i pris og dermed oppgangen vi ser nå.

3 Likes

Veldig bra!

De har fortsatt ikke fikset finansieringen. Skal gjøre en ny vurdering når den er på plass. :slight_smile:

3 Likes

Man sover bedre om natten uden Funcom aktier

:grin:

1 Like

Jeg sover helt fint :slight_smile:

4 Likes

Jeg sover også veldig godt om natten :blush:

Funcom er blitt veldig aktive med sosiale medier og dekker nå aktivt:

Og nå til og med Reddit:

7 Likes

Jeg sover helt klart dårligere uten funcom-aksjer…

6 Likes

Holder det seg på rundt 1.40 er jeg happy, Funcom har alltid tidligere siget ned på slike dager som nå, dvs lavt volum. Funcom står over 2 innen utgangen av q1, det trer jeg det er lav odds på. Vi tar en tur på hytta på Sjusjøen snart, får reise før snøværet setter inn. God helg

5 Likes

Ser ut som du fikk viljen din. God helg!

Lærer av Starbreeze? :slight_smile:

3 Likes

Det var ikke ment som noe negativt, jeg synes det er bra hvis de lærer av andre selskaper som har hatt suksess innen samme bransje.

3 Likes

Jeg vil ikke klassifisere “If we reach #amount we will announce” som tips, det er ganske standard.
Det er dog helt sikkert andre tips de kan få fra div,- andre selskap.

Kan heller ikke si jeg stiller meg negativ til kommentaren til @holmes, får vell heller beklage om jeg var litt krass, lang dag.

5 Likes

Jeg tror deltakerene her inne er mindre i mot Starbreeze enn du tror. Virker som du tror at mange har en slags vendetta mot “selskapet ditt”, og det tror ikke jeg at stemmer.

Nok om det. Dette var en ålreit Funcom-dag, god helg folkens :slightly_smiling:

3 Likes

Jeg er mere for: Prepare for date xx.xx. If we reach #amount# another surprise will come

Spennende dager og uker her nå, for min del har eg valgt og redusere beholdningen min i Funcom noe

1 Like

Du er jo oljeminister om dagen så kanskje greit, men med mindre de finner på noe fuck up vedrørende emi, så er det deilig å sitte med Funcom de neste ukene. Trailer og boom, over 2 kroner!

1 Like