Har nå i hvertfall litt om så skulle skje nå straks. Fikk bare på første ordren min på 1.26, men håper å få mer til omtrent samme kurs før den stikker. Virker som det er god støtte rundt 1.30 nå. Hvor mye opp fra dette nivået en ny trailer løfter kursen er usikkert så lenge en vet det kommer en emisjon av uviss størrelse rett rundt neste sving. Markedet vet det kommer en trailer og markedet vet det kommer en emisjon. Skal jeg tippe så tipper jeg kursen er en plass rundt 2 kroner før emisjonen blir satt siden jeg tror den neste traileren blir dritbra
Det er pga alle dårlige olje aksjene min, at eg må ta ned risiko andre steder
Vet ikke om man kanskje blir litt blind av å sitte med papirer, men jeg synes det er nytt giv over selskapet. Har egentlig sett det slik siden TP kom på banen. Nye Conan Exiles er jo den største av de neste utgivelsene, men det kan fort vekk selge noen TP på konsoll også.
De får nå lage spillene de ønsker, de gamle titlene som på mange måter har definert Funcom, hvor de går på med stolthet og fornyet energi, slikt kan det bli gode resultater av. Keep it simple, ta det beste av de andre i sjangeren med ny spennende verden og vesener, med overlegen slossanimasjoner uten for mye krimskrams, pump ut 1. 5 mill pluss enheter, betal tilbake noe av gjeld og fortsett i samme bane. Drømmer meg litt bort, men vi må huske at de når mye bredere nå da spillene også skal på flere konsoller.
Olja kommer, det er jeg helt sikker på. Det svir for mange, og opec vil primært vippe USA av pinnen, det klarer de nå om dagen. Det kan nok ta litt tid men å selge oljebasert kjøpt på dagens nivå er tull hvis man ikke må. Tror du blir godt belønnet i lengden.
Jeg har bare ca 10k til 1,41 (tipper ikke Lotto, dette er min Lotto pott).
Anser dere risikoen relativt liten for tiden (relativt sett…).
Emisjon når?
Tenker gjerne å doble-tredoble…
Tipper det blir emisjon innen de neste tre ukene. Men før det vil de slippe mer info om planene sine fremover og ny trailer. Spillet ser og høres veldig lovende ut. Midt i blinken tror jeg. Og jeg er sikker på at vi alle kommer til å få vann i munnen av det de vil vise nå fremover. Men om det blir bra nok allerede til sommeren? Da blir jeg skikkelig imponert!
Hmmmm kanskje 20k i morgen…eller 30…eller
Hadde vært kjekt å pynta på resultatet…
Featured på forsiden:
Er ok størrelse på Bundlestars. I følge Similarweb hadde de over 8 millioner besøk i januar. (Usikkert estimat men kan anta 5-7% av Steam, og 25% av Humble Store?).
https://www.bundlestars.com/en/
Veldig positivt at Funcom selger fra stadig flere utsalgssted. TSW/The Park selges på Steam, Greenmanstore, Gamersgate, Humble Store og Nvidia Store. Nå bruker de altså også Bundlestars.
Kursen holder seg greit, da håper jeg det blir en høy sluttkurs i dag og i morgen så Jebsen må bla opp med litt hvis han vil konvertere lånet senere.
Rt 1.46
Edvard er ute med sine analyser igjen, må jo bare svare tilbake, er så utrolig moro. Bra med litt kritikk, Funcom fortjener kritikk!
Edvard er min favoritt “analytiker” på hegnar online, har i hvert fall humor! Bare vent til knoppene på årets morelltrær skal begynne å telles.
Da økte jeg på med mer i Funcom
Er jo tross alt…
Jeg også, bare litt, men helga er lang. Trailer er på veg snart, kickstarter overraskelse kommer etterhvert, mye goodies.
Snakket de om noe interessant ?
Jeg så bare litt av det, handlet mest om Dragons. Neste stream er mer interessant og handler om issue 14.
Her kan man se siste stream:
http://www.twitch.tv/funcom/v/50936507
Etter rallyet rundt det fremskyndede q4, har Funcom kursen rolig begynt klatreturen oppover igjen. Torsdag og fredag viste klare tendenser til at det rykker i rally-foten til Funcom igjen!
Med EGF overstått uten overraskelser er banen klar for mye morro i Funcom fremover. Som vi har sett får Conan generelt mye oppmerksomhet om dagen. Og denne uka blir det etter all sannsynighet slipp av fet Conan Exiles gameplay trailer!
Det er MANGE som har tatt opp og følger Funcom igjen nå, de aller fleste sitter UTEN aksjer og venter på rette tidspunkt å gå inn igjen, gjerne når finansieringen er 100% sikret. Imens stiger og stiger kursen… og vi kan jo tenke oss hva som skjer den dagen plutselig ALLE skal inn!
FUNCOM UKAS VINNER!
Google trends er ikke enig med deg, oppmerksomheten er nær null om dagen. CE fikk bra med oppmerksomhet i slutten av januar da…
https://www.google.com/trends/explore#q=Conan%20exiles&date=today%203-m&cmpt=q&tz=Etc%2FGMT-1