Snakker om conan kickstarters, conan arnold film, etc.
Dont worry, google trends vil spike igjen så fort gameplay traileren kommer
Snakker om conan kickstarters, conan arnold film, etc.
Dont worry, google trends vil spike igjen så fort gameplay traileren kommer
Investtech med kjøpsanbefaling for Funcom.
Det eneste som kan ødelegge nå er en mislykket emisjon, alt annet vil ta kursen opp. Virker ikke som det blir noe salg på Funcom.
Jeg kjøpte som Morty litt mer på fredag fordi jeg “vet” at kursen vil stå høyere mot sommeren enn nå, derfor tror jeg risiko er lav ifht å kjøpe på disse nivå. Jeg tror vi skal ligge i ro frem til melding nå, men kan fort gå over 1.60 uten news. Kommer traileren så forsvinner nok 1 tallet for godt.
Fortsatt flere ganger så mye som dead by daylight som har Starbreeze i ryggen for å promotere spillet gjennom sitt store community.
Hyggelig med litt oppgang i dag
Prelude to something amazing!!!
Det gir et bilde av interessen, det kommer du ikke unna!
Enig i det, however, hvis 8 tegn viser samme trend er det jo positivt venter ihjel meg på nye traileren, samt at kickastarter greia skulle vel komme med noe mer nytt som Funcom var involvert i? Facebook likes er vel bare å glemme foreløpig før det kommer mer nytt ?
Kan inte någon/några med lite mer aktier än mig trycka på ledningen att dom måste se till att det blir lättare för folk att ge Funcom pengar? Det är ganska ofta man ser klagomål på att Paypal betalningar inte går igenom (framför allt om PP-kontot inte är kopplat till ett (kredit)kort) och att det finns för få bra betalningsalternativ. På det skulle så väl konto-sidan hos Funcom och TSWs-hemsida kunna förbättras.
https://forums.thesecretworld.com/showthread.php?95464-Payment-methods&highlight=paypal
https://forums.thesecretworld.com/showthread.php?95005-Paypal-Pay&highlight=paypal
Och det är bara dom senaste månaderna >.<’ Jag kommer ihåg att vi har haft liknande problem i säkert 10 år…
Tjah, jeg sjekket google trends for både TSW og LMO. Jeg ignorerte at trenden for TSW var ræva sammenlignet med AoC og fikk svi for det. For LMO så var google trenden enda dårligere og jaggu presterte ikke LMO enda dårligere.
Kort oppsummert, google trends er ikke en indikator jeg hadde ignorert. Samtidig, det er jo bra tidlig å bruke google trends til å dra noen konklusjoner nå, jeg nevnte den kun her fordi det @cagey2 sa absolutt ikke stemte med trenden (nå viste det seg at han refererte til Conan-varemerket da).
Så, å ignorere google trends er i min bok ikke spesielt smart. Samtidig, den er ikke fasiten.
Forsåvidt enig, den eneste konklusjonen man kan dra hittil er at interessen for begge spillene ikke er signifikant så langt.
Merker du har fulgt FC noen år
Hva baserer du dette på? Conan exiles trailer er snart tredje mest sette video av Funcom på YouTube og DbD har da fått ganske mange medlemmer på steam? Har du sammenlignet med andre spill som enda ikke er sluppet?
Google trends.
Hvis noen har sett en video, og så aldri skrevet inn “Conan exiles” i adressebaren på browseren sin, hvor interesserte er de da?
Et lite tillegg her er jo at dagen de slapp nyheten om CE, så skapte det litt interesse iflg google trends, men det var ganske så kortvarig. Av Funcom sine andre spill, så er det kun LMO du kan sammenlignet med for å, ja, kunne sammenligne. F.eks TSW generer veldig mye mer søketrafikk hele tiden og CE gir da bare en flat linje.
Tror det er et vanlig mønster å ha noen peaks på spill som ikke er ute enda når ny informasjon slippes eller ved events
Ikke uenig, men jeg synes det er for tidlig å si at interessen er stor nå. Trender/hits på enkeltstående forumer, videoer, etc er noe jeg ser på som anekdotiske data med relativt lav betydning. Google trends sier om disse anekdotiske dataene har fått noen ringvirkninger og er for meg derfor en god del mer interessant.
Prøver du å si at jeg er skeptisk?
Det er egentlig ikke noe å være interessert i enda, annet enn av Conan Exiles traileren alene ble vist stor oppmerksomhet og interesse! La oss gå videre
Det er sammenlignbart med Eve: Valkyrie
Oculus founder Palmer Luckey:
“Eve: Valkyrie is one of the most anticipated virtual reality games, and one of the first true VR games to go into development. It perfectly captures the promise of immersive gaming, shooting you into a sci-fi adventure as you pilot a spaceship in search of combat. Battling your friends (and enemies) in multiplayer space dogfights is the ultimate VR thrill, and we’re excited to partner with CCP to bring this experience to Rift owners everywhere.”