De noen prosentene blir fort mange hvis traileren kommer, det er den jeg er spent på når kommer hvis den er “for fet” så kan kursen gå krona på 3 dager
Når jeg ser på handelen tror jeg det er en gammel utvist kjenning her som vil ha mye aksjer nå. Hyggelig å se.
Det er umulig å si om man skal handle nå og/eller etter emisjonen. Og selv etter emisjonen kan det hende Jebsen konverterer. Dette er et bet som kortsiktig kan gå begge veier, men går finansieringen i orden vil nok kursen før release være høyere enn nå. Jeg liker virkelig ideen med CE og håper og tror funcom får muligheten til å realisere den.
Rt 1.67!
1.70 nå. Kan det ha noe med denne å gjøre?
" The golden cross indicates a long-term bull market going forward"
Enig med du, hvor mange selskaper på OSE kan potensielt gå noen hundre prosent på ett halvt år? Risiko, ja greit, men anyway. Ikke mange.
Kanskje, men det kan også være ren trading. Funcom vil sannsynligvis komme med noe hype like før emisjonen som får kurs betydelig opp og det kan være det kortsiktige tradere nå venter på og posisjonerer seg for.
Solgte gamblingpotten min nå på 1.7 og sitter igjen med akkurat 100k aksjer. Takk Funcom
En liten melding om CE, nytt spill, trailer eller noe annet snacks nå så smeller det virkelig. Kom igjen Funcom!!
Funcom rally tendenser selv uten melding elleer trailer!
Rt 1.73!
Det er positivt rent teknisk om vi stenger over 1.7 i dag
Jeg ser at aksjekursene er ute av sync i dag, skal sjekke dette når jeg kommer hjem i kveld
noen som har tilgang til investorlister? er spent på å se om jeg kom meg inn.
Har ikke tilgang men her er den siste FC har lagt ut selv. Den er fra 28/1 ( og ingen bagger der ).
takker, men jeg kom inn etter den
Er du med på lista nå?
hvis ingenting har endra seg siden den lista der, så sitter jeg på plass
edit:
har enda ikke solgt en aksje av de jeg kjøpte, som sagt sitter jeg langt i Funcom. i utgangspunktet 1 år, kanskje fler
Grunnen til at jeg sitter så langt i Funcom er pga det er så mange som føler seg snytt som investor i Funcom. Som alle sitter på aksjer kjøpte til en langt høyere pris en den står i nå.
Med en gang prisen kommer opp i sjiktet de kjøpte på, vil de gjøre alt for å komme seg ut med en gang. Så prisen vil nok svinge kraftig i 2016. Men ettersom alt roer seg ned og salgstall begynner å komme på banen, vil den roe seg ned.
Jeg ser ikke at aksjen roer seg ned før langt ut i 2017
Med en gang emisjonen er fullført blir nok de aksjene der eventuellt fort spist opp. Vi vil nok se meget stort volum når emisjonen er satt. Og da er alt opp til Funcom med CE veien videre. Det jeg har mest troen på at de vil klare å lage gode spill fra plattformen The Secret World. Meget undervurdert mener jeg da.