Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat

Op 0,57% :wink:

Men hvad skyldes denne stigning?

For de som tror på TA så gir visst brudd gjennom 1.70 kjøpssignal. Så er det vel posisjonering før mer info kommer.

Folk sier de er blitt oppringt for å lodde stemningen for en emisjon. Jeg har ikke blitt ringt. Har en god del aksjer i funcom.
K

3 Likes

Det er bare blochster som prøver å spre dårlige rykter på HO…

Jeg har vært i dialog med dem tidligere, men ikke blitt oppringt nå i det siste. Det var tydelig for meg at de ikke hadde veldig dårlig tid, ingen desperasjon å spore i det hele tatt!

1 Like

Jeg har aksjonærlista fra 26/1-16 topp 20 og du trenger ca. 500k aksjer for å bli med på den. Naturlig at man ringer dem først.

Sprede dårlige rygter?

Satte bare spørgsmål omkring at de angiveligt har ringet rundt en gang mere, men ifølge dig er ALT hvad Funcom fortager sig jo Bull, uden og stille kritiske spørgsmål til noget som helst!

Minder dig om at dette og HO er debatforum´s hvor det er tilladt og have andre holdninger end dig!!

2 Likes

Siden du spør er det over 300’. Har hatt det siden desember og gradvis økt. Syns det er rart at de ikke har ringt meg. Utrolig mange falske rykter her. Funcom vett hva de gjør, og de klarer det denne gangen også.
K

5 Likes

Vi er nå passert 3000 likes på facebook. Får krysse fingrene for at vi får en update ang det før børsen stenger… :slight_smile:

4 Likes

Er ærlig talt temmelig træt af og blive beskyldt for at ville sprede “falske rygter” !!

Er der blevet ringet rundt en gang mere eller er det mig som huske fejl?

2 Likes

Hva f… vil du kalle det nevnte innlegget ditt på HO da om ikke rent ryktediktning!?

Jeg er ikke blitt ringt, jeg har over 300, og det har jeg hatt siden desember. Men om de har ringt topp 20 aner ikke jeg.
Da er vel emisjon i boks, siden de ikke ringer folk rett under!
K

3 Likes

Å giiiiiid så synd det er i deg Onnss…

Men gutta, skulle vi ikke prøve å holde en litt annen tone her inne??

1 Like

Jeg skrev jo ikke andet end hvad jeg skrev herinde i går!

Og det var vist nok dig som trækkende vores diskussion herind, så syntes du skulle starte med dig selv!

Jeg svarte bare Kalle som lurte

Men hvordan kan du skrive at det er blitt foretatt en ny ringerunde? For meg virker det som en ren løgn. Hva motivet ditt er kan jo man bare anta.
K

2 Likes

Gå i mot sekten? Håper jeg er med der :slight_smile:

1 Like

Mitt første innlegg her på Tekinvestor her i dag, måtte bare avkrefte at det ikke har blitt ringt til aksjonærer som har under 400’ om en forespørsel på en emisjon. At den kommer, det er det ingen tvil om. Det har de selv meldt, men når den kommer er det vel bare styret og ledelsen og største aksjonær som vett.
K

6 Likes

Velkommen skal du være Kalle :slight_smile: