Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat

Når det har vært nevnt at man har blitt oppringt så har ikke det vært til alle på topp-20 i hvert fall. Det er alt jeg kan si om den saken. Ryktespredning hvor man ikke helt husker ryktet er ikke bra…

1 Like

Blochster og Onns er jo forholdsvis bra anlagt til å kverulere å skape drama da, eller hva gutter :wink: (Søke opptak til Paradise Hotel?)

2 Likes

Rt. 1.77 :slight_smile:

1 Like

Takk for det.
K

Vi diskuterede det jo den anden dag så kan ikke se at det skulle være en overraskelse for dem som følger med!

Tsk Tsk, her er der drøje hug med mindre man er inkaneret Funcom fan!

Jeg takker af herfra da der ikke er plads til andre holdninger, det bliver sku for dumt!!!

2 Likes

Jeg har satt pris på dine innlegg da de bringer litt balanse i diskusjonen. Så håper ikke dagens diskusjon gjør at du forlater forumet.

1 Like

Drama queens…

Kjøp heller Funcom nå før den stikker helt fra dere i steden for å sitte her og sutre!

1 Like

Ordentlige drama queens tror jeg først vi får når emisjonskursen blir kjent

1 Like

Det som er litt dumt er at du forholder deg til rykter og ikke til sannheten. Selvfølgelig kan man tjene gode penger på slikt, men respektfullt er det ikke å fare med løgn.
K

Jeg magter ikke og blive ved, når det ikke er tilladt og stille kritiske spørgsmål og prøve og se det hele fra et andet perspektiv end “alt er godt og lysegrønt”

Har jo hele tiden sagt at jeg tror på Funcom´s fremtid men når der ikke er højere til loftet end blive kaldt løgner, dramaqueen og hvad som ellers falder denne vej så ser jeg ikke anden udvej end og tage en pause herindefra muligvis permanent.

Ærgerligt er det, fordi jeg syntes ellers det er et godt debatforum og tak til administrator for tiden herinde!!

1 Like

Blochster og Onns,
Vi setter pris på dere begge 2, klart vi skal ha forskellige meninger :slight_smile: Det er kritikk som gir kvaliteten i diskusjonene :slight_smile:

2 Likes

det er definitivt tillatt, og den generelle holdningen her inne er at det er noe vi ønsker.
Men at endel medlemmer her inne er i overmåte positivt innstilt for tiden, preger definitivt diskusjonen.
Derfor lurker jeg mer enn jeg skriver i akkurat Funcom trådene.

Igjen, håper du blir, virker som om du stiller mange av de samme spørsmålene som jeg har.

5 Likes

Hvis du tror at jeg har lavet penge på at snakke Funcom ned tror jeg du forveksler mig med “manden vi ikke nævner”

Bang, sidste indlæg, hav det godt!!

Jeg ble iallfall oppringt på mandag og ble spurt om jeg fremdeles var interessert . Om du velger å tro på meg bryr jeg meg egentlig ikke så mye om :slight_smile: Det burde uansett ikke komme som noen bombe at det er en emisjon på vei :wink:

6 Likes

Jeg kan jo ikke være sikker på at det er ringerunde men blir overrasket hvis de bare hadde ringt til meg. Jeg har jo ikke tenkt å ta en så stor del av emisjonen :wink: På meg virket det som om de ringte rundt for å sjekke om man fortsatt var interessert og om hvilke “krav” man hadde. DVS , jeg tror de sjekker hvor mange som vil kreve at Jebsen ikke har lov å konvertere mellom emisjon og release av CE.

10 Likes

Er du inne på topp 20 lista? Jeg sa også at en emisjon har selskapet meldt, så når den kommer må det ikke komme som noen overraskelse på Funcoms aksjonærer.
K

Det er vel bra at de jobber med å få på plass en emisjon, jeg ser ikke på det som noe negativt eller uventet.

Han meler sin egen kake, og tar i bruk alle manipulerende metoder. Han er ikke til å stole på. Vil ha deg på forumet, så ikke bli så sint. Men det er rart at jeg som nokså stor aksjonær i Funcom ikke har blitt ringt. Derfor setter jeg spørsmålstegn med det du skriver.
K