Rt 1.760
Begynner å nærme seg kjøpskursen min nå Skulle kjøpt en uke senere så kunne jeg vært noen titalls % i pluss
Se på trenden siste måned-finfin!
Ingen grunn til at dette ikke skal fortsette nå som EGF et over uten dramatikk og opsjonsprisingsperioden er over. Funcom vil kjøre i gang sitt sagnomsuste hype-masineri nå fremover!
kjøpte litt i dag eg, så nå kommer det sikkert snart emi på 20 øre
hvor mangen har dere andre ?
over / under 100 k?
edit: eg har 50k
22k
Sitter på 180 k
100k her, snitt 2,45. Kanskje i pluss snart?
30k på 1,46
Hehe, godt over 100k…
mellom 30-50k
Mellom 350’-360’
K
Har lagt merke til NRD siste tiden, har vert aktive på kjøp, kan self være mangen forskjellige.
Er det noen som har en oppdatert liste, fra senere enn den eg delte for en tid tilbake, som kunne tenke seg å dele en ?
Bør vel se forandringer der, og om det er noen som kjøper stort, eller kun trading
Eg kan gjerne ta ut en, men da deler eg ikke info om / fra den
Blir spennende å se hva som kommer fremover, har bare vært noen smådrypp foreløpig, bør jo komme ny trailer snart også, for å skape litt mer hype mot markedet og for lettere å gjennomføre finansene.
Ellers noen formening om nå The Park kommer ut på konsoll? Blir vel i siste liten som vanlig, men skal iallefall ut nå i mars som tidligere meldt (ila Q1). Har de forresten kommet med noe nytt i TP, mener det ble nevnt ett sted hvis jeg ikke drømte det
165 K snitt 1,66 .
Jeg har 120k
Posisjonerer dere etter mulighet for å kunne delta i en emi, eller går dere inn uten å tenke noe særlig på at emi kommer på ett eller annet tidspunkt i en hvilken som helst form ???
Hadde 159,3k. Vektet ned til 100k. Snitt 1.41
Når kursen er der den er så vil en liten emi på f.eks. 5musd. bare være et blaff før vi går videre mot høyere kurser i juni. Det er slik jeg ser det veldig lav nedside å gå inn nå. Etter en eventuell emi så vil kursen gå umiddelbart. Vil helst ikke gå glipp av noe som i mine øyne er en nærmest garantert oppgang til 4-6 kr som da høyst sannsynlig vil skje på veldig kort tid. Derfor posisjonerer jeg meg allerede nå.