Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat

Blir nok flames, laksetrapp og terninger iallefall, da er målgruppen happy :slight_smile:

4 Likes

Satser på en viper stripe og at vi får med en blondine med store pupper i pasasjerstolen,:slight_smile:
Tok litt til utover dagen da det var så mangen andre som hadde så mye, så da ble det 100k.

4 Likes

Hvis de regner med at emisjonen vil bli fulltegnet så ser jeg ingen grunn til at de skulle godta mindre summer en “minstesummen” :wink:

2 Likes

Noen her på forumet som solgte sb1m aksjene idag ? 199 k
Mener å hugse at sb1m kjøpte rundt 200k på fredag, noen som gjorde seg noen kroner på en kort trade ?

I tillfelle ren investor goodwill. Sitter det en stakkar med 200k aksjer med snitt 3,5 fra før (700K kr) og gjerne vil spytte inn feks. 500k til, så både håper og tror jeg han får lov.
Jeg tror med andre ord de vurderer tilfeller under minstesummen også. (kanskje ikke alle, men etter gitte kriterier)

Hvis det hadde vært enkelt å hente 10MUSD så tror jeg ikke det hadde vært mye goodwill i forhold til minstesummen :slight_smile:

2 Likes

Hadde jeg sittet med en del aksjer fra før med snitt 3,5 og hatt mange hundretusen “for mye” så ville jeg trolig snittet ned uansett med de kursene vi har sett siste mnd. Da burde det være greit å klare snitt totaltsett på under 2.5, da ser det plutselig penere ut om noen måneder.

Det kan godt komme en reparasjonsemisjon for oss aksjonærer

2 Likes

@nofun: Hadde stakkaren over vært meg, ville i hvert fall jeg blitt glad om jeg fikk delta under minstesummen om jeg ikke nådde opp til den. (spørs seff på litt mere som rabatt etc, men).
Om jeg da som @paddy80 er inne på ikke hadde snitta meg ned fra før.
Mulig vi snakker forbi hverandre. Jeg har det med det :wink:

@holmes: det kan godt hende, men kan vel også godt ikke hende? Jeg hadde derfor blitt glad om fyren var meg og jeg fikk mulighet nå. Hadde følt jeg hadde “fått” noe og blitt “sett” som investor. Med andre ord goodwill :slight_smile:

2 Likes

Hva skjer med Tsw nå da. ? Noen som hvet hva uppdate på Hotfix er for noe.? Det blir mist to timers spille pause dette her, Kanskje jeg nå for sjansen til å trekke litt frisk luft. :slight_smile:

I dag ringte Abg Sundal Collier meg også. Det etter jeg først hadde sendt en mail til investor@funcom.com. Det var Ole Schreiner som svarte meg.
“Takk for henvendelsen. Det er ABG Sundal Collier som er vår finansielle rådgiver og håndterer spørsmål rundt dette. Om du sender meg ditt telefonnummer kan jeg få dem til å kontakte deg.”

Mvh,
Ole Schreiner
EVP Business Operations

Funcom

Tok ikke lang tid før jeg fikk en telefon.
K

9 Likes

Noen som tror det kan komme ett Investeringsselskap eller en større investor på banen, som garanterer en viss del av en evt emi ?
Eg sliter med å forstå Funcom skal kunne hente 50 mnok blant hobbysparere

Da trenger de jo bare ca 50 hobbysparere. Høres ut som om noen er gode for å å ta det dobbelte også så da er vi nede i ca 35 stk. Blir nok ikke så vanskelig. Bare håper kursen ikke settes under mitt snitt på 1.41. Og nå kommer det jo trolig en ny trailer før torsdagens Q&A.

3 Likes

Nå har eg sendt noen mailer, bl.a til Schreiner, stoler ikke på alt så kommer frem her, så her gjelder det å sjekke litt selv :slight_smile:

For dei som ikke forstår Norsk, prøv her :

;)
1 Like

Den var oppklarende, takk skal du ha ha ha. :grinning:

1 Like

Oppdatert for februar

13 Likes

The Company previously communicated in the 4Q 2015
report that “The Park” was targetted for a Console
release during 1Q 2016.

The main objective with this Console release of “The
Park” is to acquire knowledge and experience with the
processes related to releasing a game on Microsoft’s
Xbox One and Sony’s Playstation 4 consoles,
in order to reduce the risks associated with Console
releases for “Conan Exiles” and future titles.

Due to unforeseen delays in these processes, the
release is now expected to happen during 2Q 2016.

As previously communicated, the Company does not
expect “The Park” to generate significant revenues.

Badhoevedorp, The Netherlands, 8 March 2016
Funcom N.V.

This information is subject to the disclosure
requirements acc. to §5-12 vphl (Norwegian Securities

http://www.newsweb.no/newsweb/search.do?messageId=396767

7 Likes

Hmm, nå er jo ikke tp ventet å gi inntekter som endrer Funcom sin situasjon, men litt skuffende at ikke tidsløpene holdes ?

4 Likes

Ja , men det er vel dette som er normalt for FC ?