Veldig dyktig gjort.Klarer å skaffe seg ca. 300k aksjer fra 1.54-1.61 på 15 minutter!
Ut i går inn i dag? Her var det noen som vist mer en andre…
obligasjon/lån ?
Jeg skjønner meg ikke på Funcom aksjen kjøpet på 1.54 ble ikke all verden likevel. Får smøre seg med mer tålmodighet, så håper vi på en snarlig trailer
Torsdag blir det vel litt action vil jeg tro!?!!
Jeg tenker mer for min egen del, greit å få mer info, det er ingen garanti for noe som helst, men hvis de får til en god gjennomføring med hvordan jeg ser tingene for meg i dag på bakgrunn av det lille vi har sett og min bakgrunn som gamer selv, så er potensialet stort.
Copy fra Mail, eg stilte også ett spørsmål knyttet til lmo :
Hei,
Takk for henvendelsen.
ABG Sundal Collier er Funcoms finansielle rådgiver og tilrettelegger. Som tidligere meldt holder selskapet alle muligheter åpne inkludert men ikke begrenset til emisjon og/eller salg av assets. Det er ingen endring i forhold til dette, og selskapet og deres partnere vil gjøre det som er nødvendig i så måte i forhold til eksisterende og potensielt nye aksjonærer.
Selskapet vil fortsette å justere sine investeringer i forhold til inntektene for alle sine inntektsgenererende spill. Dette gjelder også for LMO.
Fusjon, partnerskap
Det er vertfall mangen som blir tatt på sengen, om Funcom klarer å finansiere på andre måter en utvanning i form av emisjon på godt rabattert kurs.
Godt at gambling potten min delvis ble satt tilbake i FC i dag da. Får se om jeg får skviset ut noe mer kr å putte inn om kursen holder seg lav
Conan properties kan og kjøper de 3 million warrant… 2,5 M i cash for Funcom som klare noen ekstra måned utvikling av CE for da henter penger på høyere nivå…
Fortsatt mange muligheter.
Capital is planned to be raised through a share issuance, details of which to be announced at a later stage
Minimum: 5M USD
Target: 10M USD
Vi vet fortsatt ikke til hvem og hvilken kurs, men de har vært ganske tydelige på at planen er å hente kapital gjennom en emisjon / utstede nye aksjer
Tror de er tom for cash før det er mulig å benytte seg av warrants…
“Fifty percent of these warrants have a lockout period of six months with the remaining fifty percent having a lockout period of twelve months from the date of issue.”
Hva mener du? Dette betyr jo bare at Conan LLC ikke kan selge aksjene sine før det er gått 6 måneder etter at de benytter warrants? Resterende halvpart etter 12 måneder.
Som jo er bra.

Dette betyr jo bare at Conan LLC ikke kan selge aksjene sine før det er gått 6 måneder etter at de benytter warrants? Resterende halvpart etter 12 måneder.
Jeg tror uansett at de ikke benytter seg av de før de ser hvordan det går med CE
Det ville jo vært dumt å ikke utnytte den muligheten, fin kurs iallefall. Vi må prøve å holde infoen korrekt nå iforhold til det vi vet, så får vi heller ha tankene rundt potensiale osv ved siden

Vi må prøve å holde infoen korrekt nå iforhold til det vi vet, så får vi heller ha tankene rundt potensiale osv ved siden
Jeg tror iallfall at uavhengig av om det blir emisjon eller noe annet så hadde det vært bedre for kursutviklingen fram mot sommeren hvis finansieringen hadde vært avklart relativt kjapt.
Tror det må komme noe når som helst, de skal jo ha tid til å investere disse midlene i CE og de andre spillene før lansering
Ja jeg hadde jo forventet at de gjennomførte den rett etter EGF spesielt siden de flyttet Q presentasjonen.

Ja jeg hadde jo forventet at de gjennomførte den rett etter EGF spesielt siden de flyttet Q presentasjonen.
Ja hadde også forventet det. Her er noen mulige grunner til at det ikke skjedde:
- Vanskelig å finne nok investorer i dagens børsklima.
- Funcom har mere info å dele som de tror vil påvirke kurs positivt før emisjon.
- Jobbes med andre alternativer enn emisjon.
- ?
Noen form for forhandling som trekker ut på tiden, men det er jo bare spekulasjon
Jeg håper virkelig ikke Funcom blir solgt