Kan jo være de diskuterer med Jebsen om mulige restriksjoner på konverteringer men blir som du sier bare spekulasjon Tenkte bare at det kunne være en mulig grunn siden jeg har blitt spurt om det hver gang de har ringt til meg.
Det er på høy tid det skjer noe snart, kursen begynner å stagnere litt nå, for hver dag øker usikkerheten. skulle for pokker tro det var i funcoms interesse å holde kursen høyest mulig for å kunne hente til høyest mulig kurs?
Det er akkurat den feelingen der Funcom Bears liker å se Paddy, da vet de at det er snart mulighet for å sanke en hel haug aksjer billigere.
Postet akkurat en TA i TA tråden og følger med på kursdybden nå. Selv uten nyheter, vil kursen snu rundt 1.4
Jeg selger ikke nå, no chance
Enig paddy, jeg FORVENTER av Funcom at det kommer noe nå snarlig!
Selge gjør jeg jo ikke…
Kommer vell trailer i fem tiden idag… veldig rart om de ikke slipper traileren før Q&A
Ja, skulle tro det, skal vi liksom stille spørsmål om ting vi ikke vet hvordan er? Må jo få input snart mer enn de små teaserne som har kommet til nå for å kunne gjøre seg opp en mening!
Man kan jo stille spørsmål om det som kommer i spillet.
F.eks:
- Hvilken form for tie-in til AOC ser dere for dere?
- Kan man kontrollere spilleren med kontroller?
- Når åpner forumet?
- Når kan vi forhåndsbestilte spillet?
- Blir det noen form for registrering med leaderboards etc. på nett?
Osv osv., mye man kan spørre om på Q&A.
Er det noen spørsmål vi kan stille der vi klarer å få mer info ut av dem enn hva de hadde tenkt å gi?
Som spiller lurer jeg mest på om en vil kunne spille solo på en pvp server og likevel ha det gøy. Som aksjonær er jeg mer interessert i f.eks hvor lenge de ser for seg at en gjennomsnittsspiller vil spille spillet.
Tenker at vi kunne prøvd å be dem definere tidlig sommer, eventuelt om de har en måned for release/pre-sale
presale burde være must med Funcoms økonomi, hvorfor ikke kickstarter, hadde glatt kjøpt spillet for 250, 300 spenn, aksjonær eller ikke. Liker den type genre
De trenger vel ikke det med 5-10 musd på bok?
Konfronterte dem ang ny trailer og om den kommer samtidig som Q/A i morgen.
Melding ble bare lest og fikk ikke noe svar tilbake, tilslutt “logget de av” chat
Tror noen spurte FC om kickstarter for en stund siden og synes å huske at svaret var noe om at det var utfordringer med kickstarter + børsnoterte selskaper. Kan være jeg husker feil men…
da hadde de ikke trengt / vært avhengig av å hente så mye gjennom emi. Bedre /mer rettferdig løsning for alle parter
Er Funcom på chatten? Eller du tenker kanskje på Facebook (messenger)?
Da kan klatringen begynne igjen etter to dager med nedgang. Nå er fokuset på Conan Exiles, håper på mye snacks i dag under spørretimen. Må kanskje kjøpe litt til, for dette kommer til å bli stort. Skal Funcom endelig lykkes?!
K
De har en grunnstamme fra tidligere AoC som andre utviklere ikke har, de solgte bra av dette og kan mye fra før. De har grunnstamme med fans som vil gi salgsboost helt i starten! De bruker også en grafikkmotor som fungerer og som er meget god. På en annen side må de få på plass finansiering, de må få til promotering av spillet i større grad enn hva vi har sett med LMO og The Park. De har dårlig tid, men ARK hadde dårligere tid og startet vel på scratch?!
Goodtimes ahead!
There won’t be a new trailer as part of the Q&A.
Skjønner ikkje ar det skal trekke ut så meget i tid før emien blir satt, som noen nevnte, skal dei rekke å bruke pengene, så må det snart skje noe