Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat

Mulig de har penger fremdeles i ett par måneder?

2 Likes

Har GAME forsnakket seg? Release 12/4 The Park? :relaxed:

12 Likes

Det har jo hendt før…

12/4 !

6 Likes

La inn denne på HO nå :slightly_smiling:
Blir nesten rørt Cobra over din omsorg og bekymring for oss Funcom aksjonærer. Men tror vi er voksne nok til å forstå vilket papir vi har gått inn i :slight_smile: Pr. nå tror jeg personelig att oppsiden de neste 6mnd, er BETYDELIG større enn nedsiden. Mitt råd til deg, slapp av dette kommer til å gå bra :-))

4 Likes

Cobra provoserer meg, ikke fordi han har ett negativt syn på aksjen, men at han kommer med direkte løgn spesielt hvor han unnlater viktige elementer i sin analyse. Det er synd hvis noen kjøper eller selger på bakgrunn av feil info, HO har en påvirkningskraft på mange, samme som her, man tar info til etteretning

3 Likes

Der smalt SB1M til og plukka en del. :slight_smile:

1 Like

forsøk på en liten pump ?

Mulig. Det tekniske ser hvert fall nydelig ut nå, basert på det lille jeg vet.

1 Like

Shb ut med det de har kjøpt siste tre måneder. Siste rest 180k ligger på 1.50.

fanken allerede spist opp

Jeg prøver å fylle på med mer på 1.49 jeg, får se om den slår igjennom før dagen er over.

for legge meg der jeg og så får vi se om flere vil dumpe…

1 Like

Ble spist ja, i hvert fall delvis. Noe ble trukket og?

Hadde vært morro om Funcom kunne komme med litt mer snacks nå før børsslutt!

:unamused:

nei den ble fjernet :slight_smile:

Jeg vil ha mer :smiley:

Var det en skremmepost da kanksje ?

De solgte jo en del men kan jo være de håpet på at noen vil selge billigere enn 1.5 når de la 180k der.

1 Like

Er det noen som har teorier hvorfor Tsw egentlig selger så dårlig som de gjør. Er det et dårlig spill. ? Hva er det som er feil. Jeg personlig syns spillet er Topp. Tenker tanken at de har lagt mye arbeid i dette spillet. Hva har de gjort feil. Er det for komplisert i starten ?

1 Like

Der ja. 1.49. Takk :smiley:

En uheldig kombo av omtrent ikke-eksisterende markedsføring, ugunstig releasetidspunkt og det at der er en meget smal og lite etablert nisje av mmorpg generen (modern day, no classes, no levels)?