Håper ikke dette er sånn OPERA taktikk, hvordan selge selskapet billigst mulig
Tenker de vil kvalitet sikre markedsføringen ordentlig. De har bare denne ene sjansen her… Så de som venter på noe godt, venter ikke forgjeves.
Jeg har redusert sannsynligheten for en stor-fisk inn i en rettet emisjon. Jeg tror en slik fisk ville ha blitt annonsert like etter EGF. Bortsett fra litt trading tror jeg alle egentlig sitter og venter på en løsning på kapital-situasjonen. Når den foreligger og kursen har fått justert seg smeller det for alvor oppover tror jeg.Lenge. Helt frem til en eventuell utsettelse.
jeg aner ikke hva, men noe gjør at det drøyer. Kunne ha satt emisjonen nå
spørsmålet er om drøying er et godt eller dårlig tegn
Jeg ble meget glad av å se siste oppdatering på Facebook vedrørende byggebiten, da jeg leste teksten under. For de som ikke har spilt Minecraft og skjønner hvorfor det er så populært mtp byggebiten og friheten rundt dette, skjønner nok ikke potensialet hvis man kan bygge detaljert i CE for å lage sitt eget særpreg, ikke firkantet skuropplegg som i H1Z1. Gjenspillerbiten øker drastisk når man kan komme tilbake og bygge noe enda kulere enn første gang, enn kompisen eller større enn det største på mapet
er det helt usannsynlig at det kan komme TP2?
Morsomt at du spør fordi jeg må ha drømt noe om at det kom med nytt innhold, og mener jeg leste det ett sted, men trolig bare en drøm…
Rimelig viktig tidspunkt i TA for en oppdatering fra Funcom nå…
Ser at stille før stormen tilstand i Funcom, vanligvis betyr at aksjen skal endel opp…
Begynner å bli litt småpissed på Fun nå… det er på høy tid at de kommer med en oppdatering til markedet nå! Ikke bra med alle ryktene som går. Hva er planen deres?
Jeg forventer at det kommer noe før påske!
Hvorfor sånn hastverk? Skjer nok ikke så mye når alle skal på påskeferie, men kan nok være lurt å være inne før “alle” skal inn etter påske
Hva med GIG, ligger stabilt rundt 3,50, opp en krone siste uken. Dupper litt men vil opp igjen.
Eg synst det haster, dette fordi selskapet har meldt at det skal skje, meldt gjennom q4.
Så da blir det unødige usikkerhetsmoment, inntil dette er gjort, vertfall for min del.
Med mindre selskapet nå plutselig er I en annen finansiell situasjon enn da q4 ble fremlagt
Drit i å dra inn GIG her da… blir jo rene HO stilen…
He he. Velkommen til Funcom. Her får aksjonærene beskjed sist om hva som skjer. Skulle ikke forundre meg om at vi får beskjed ved neste kvartalspresentasjon om et nytt konvertibelt lån…
For øvrig helt enig i det du skriver.
En hos DNM som mista tålmodigheten. Jeg sitter rolig da jeg har tro på det fundamentale ved CE. Føler meg trygg på at de som eier aksjer her fram mot sensommeren kommer til å tjene penger. Vi ser nok ikke noe CE på steam før august/september, tror jeg.
Deilig å kunne plukke billige aksjer på morran i dag
Ser ut som om det er mulig å få billige aksjer hele dagen
Vet ikke hvorfor men har følser vi ender i pluss i dag…
Megler har tatt PåskeFerie og slutt over 1,52 utløse kjøpsignal hos Norskbulls.
Neste uke blir det enda enklere å manipulere kursen…
første man ut leken før helgen ?