ser sb1m som solgte, sikkert kjøpte og kjøper apcl rett etter…må ikke være samme, men tipper det er det
køyrte samtidig apcl fra 2,74 og opp til 2,89
ser sb1m som solgte, sikkert kjøpte og kjøper apcl rett etter…må ikke være samme, men tipper det er det
køyrte samtidig apcl fra 2,74 og opp til 2,89
Har man vært med siden før jul så får man være med videre. Hva er neste melding, trailer, release dato av TP, velykket emi, mislykket emi, hvem vet… God påske, vi reiser til hytta på Sjusjøen i dag
Hvis det ikke skjer noe spesielt ( salg,events, nytt innhold… ) så ser det vel ut som om spillertallene for mars blir ATL ( på steam ). Veldig bra salg i januar “redder” nok uansett Q1.
Ser at Funcom har brutt ned igjennom 50dagers SMA. Bør det tillegges noe særlig vekt?
De sa på forrige stream at issue 14 kommer i mars.
Det er litt negativt, tror markedet hadde forventet avklaring på kapital innen påske. Det som er en joker er hvorfor det drøyer - kan jo være noe positivt (for kursen)
De sa på forrige stream at issue 14 kommer i mars.
Da kommer den helt sikkert etter påske som vil si 30.mars
Det som er en joker er hvorfor det drøyer - kan jo være noe positivt (for kursen)
Kan være negativt også Uansett sykt irriterende å vente på en avklaring og håper de kommer med noe iløpet av måneden. Regner uansett ikke med at det skjer noe i neste uke.
Er j… spent nå for å si det sånn! Ikke umulig at det kommer en melding etter close i dag? Da vil i så fall effekten bli forsterket av normalt lav omsetning i påskeuka!
Det virker ikke som Funcom ønsker å bygge kurs opp ifbm feks emi, hva kan grunnen isåfall være til det?
Kan det være de ikke klarer å gjennomføre slik noen påstår megler har sagt de tror de vil når de har blitt ringt opp? Kommer en annen løsning på bordet? Hvis de har penger så er det snart tomt?
Mange usikkerhetsmomenter nå, som gjør at folk kaster korta. Normalt sett hadde jeg trolig solgt, men har forbannet meg på at denne skal jeg sitte i da konseptet er noe jeg har tro på fremover. Det skrives på HO om at vi skal under krona osv, da må det negative nyheter til først.
Æsj, vil ha mer å handle Fun for nå… Alternativet er å vekte ned i gig
Personlig føler jeg meg sikker på at Funcom kommer med en positiv overraskelse her. Ser ikke helt for meg at de ikke klarer å få til en emisjon, når det virker som de ikke engang har kontaktet andre enn de som har bedt om å bli kontaktet.
Og Conan med detaljert bygging…epic!
Slutter vi under 1.4 i dag ?
Jeg regner med Funcom ansatte må jobbe mandag til onsdag neste uke. De har vel ikke råd eller anledning til å gi alle ansatte ekstra fri nå. Så her kan det nok skje ting mandag til onsdag neste uke også tror jeg.
Nei, ikke i dag…
Det virker ikke som Funcom ønsker å bygge kurs opp ifbm feks emi, hva kan grunnen isåfall være til det?
Kan det være de ikke klarer å gjennomføre slik noen påstår megler har sagt de tror de vil når de har blitt ringt opp? Kommer en annen løsning på bordet? Hvis de har penger så er det snart tomt?
Mange usikkerhetsmomenter nå, som gjør at folk kaster korta. Normalt sett hadde jeg trolig solgt, men har forbannet meg på at denne skal jeg sitte i da konseptet er noe jeg har tro på fremover. Det skrives på HO om at vi skal under krona osv, da må det negative nyheter til først.
Tror som sagt at et nytt Jebsen-konvertibelt lån kunne være et vel så godt alternativ til emisjon til dårlig kurs. Det ville tvinge de som sitter på gjerdet til å bli med eller ikke på en ny funcom-runde. Tror nok grådigheten veier tyngst og mange vil kjøpe seg inn. Når kursen blir høy nok kommer emisjonen som Jebsen ikke blir med på. En stund etter emisjonen begynner Jebsen å konvertere.
Jeg mener funcom tidligere har lånt penger og ikke opplyst om det før neste kvartalspresentasjon. Kanskje de gjør det igjen?
Men det kan hende Jebsen har bestemt seg for å ikke putte mere penger inn i Funcom…
Blir så bra så dette her. Noen som spiller Tsw… Her.? Novalusus er mitt navn der. Ta kontakt og vi tar en scenario eller Dungeons vi investorere… Tror til syvende og sist vil Tsw ikke være en flopp. Mange år igjen her. Og mange som liker spillet.
http://www.psnstores.com/upcoming/
12/4 ser ut til å stemme bra for release av The Park på PS4.
Har akkurat begynt å spille AOC… helt hekta på det
Har ikke spilt så mye sånne spill før. Jeg begynte med StarCraft og så gikk over til Brood War, men har også vært i en Heroes of Might & Magic periode og Counter Strike, annet enn det har jeg spilt lite spill.
Jeg ble helt hekta på AOC med en gang, kan ikke helt se hvorfor så mange slutta å spille det (edit: eller aldri begynte… mulig det er markedsføring og rettet riktig vei, Funcom sliter mest med)… Mulig det er kun fordi jeg aldri har spilt denne sjangeren spill før og at det finnes mange andre bedre alternativer.
Er ikke helt med på den zombie, horror type stilen som The Park og The Secret World novalusus, men hvis du er klar for å prøve litt AOC så er jeg med.
Men når du lærer deg combat systemet på Tsw… er det awsome… ok jeg kan spille litt AOC og. Men man lærer veldig mye med å spille Tsw. Hva er nicket ditt i aoc da ?