tror bare det å repost infoen til @holmes på HO er nok til å føre FC langt over 3kr
Dere må ikke hausse så mye nå. Vil ha mer aksjer jeg. Dette blir bra. Det skjønner jeg. Men får beklage min frustrasjon med the gatekeeper. Men det hadde vært en god ide om Funcom kunne lagd en veileder for hva du kan gjøre, og bør gjøre. Før du starter spillet en veileder. En intro for nye spillere. Mange er ikke klar over hvor egentlig hvor mange muligheter og moro det er med Tsw. Og faktisk hva du kan gjøre. Tror det hadde vært en god ide. For spillet er bare helt Avsome… spilte nettopp scenario. Yes
Liker oppdateringene funcom gjør på Facebook, liker deg jeg ser og leser. I dag kom også Investtech med en kjøpsanbefaling
K
Følg med
Ser ut til at toget går nå ja!
Stiger på veldig lite volum… ikke noe tog, bare en liten robåt som ror litt fortere.
uten momentum videre så faller den tilbake til åpning kanskje litt over rundt 1.60, bra selv det
Volumet har tatt seg opp litt
Helt enig med deg. Tror vi kan se en fin siste handle dag…
Hadde vært en fin start på påsken om vi bryter 1.77, men det er nok ønsketenking for idag tror jeg…
For å legge diskusjonen død på HO med en påståelig løk som tror han vet best…
Hi,
I was wondering if the companionship with the kickstarter campaign will generate any revenues for FUNCOM?
Hi,
Thank you for your interest in Funcom N.V. In reference to your questions regarding the kick-starter campaign run by Modiphius the answer is no, the deal we have with Modiphius is a co-marketing agreement.
Regards,
Ole Schreiner
EVP Business Operations
Funcom
Økte med 20000 til i dag, selv om jeg hadde sagt att jeg ikke skulle øke mere før finangsene var på plass:blush: Får mere og mere følelse av att når eventuelt ny video kommer kommer det til å smelle noe så inn i det hel… Håper det ikke er bare meg som får ståpels over hele kroppen når jeg tenker på Funcom og hva CE kan gjøre med kursen til Fun. En riktig go påske til alle på Tek og takk for masse fin info i mange tråder
Har de solgt 100k kopier med dreamfall chapters i den pakka? Hva får Funcom?
Tror ikke de blir rike på dreamfall chapters ( men litt er jo helt klart bedre enn ingenting )
Nå melder de på facebook om enda en developer diary
Nå blir det spennende over påske. Hadde tenkte å plukke i dag og men det ville ikke markedet. Nå er cash frigjort og om det kommer en emi etter påske skal jeg være klar!
Da kan vi ta oss en velfortjent ferie. Det endte opp i dag. Nå trader ikke jeg mer på stund, har det antall aksjer jeg er fornøyd med. Føler toget er klar for avgang tid som helst nå, venter bare på et klar signal… Hvem vett hva vi stopper på. Ny video er på vei, Conan Exiles lansering, The Park på konsoll, TSW Issue #14 update, Dreamfall Chapters royalitis og ikke minst tror jeg at Funcom har ordnet finansieringen. Jeg tror det blir en fin tid fremover.
K
Det kule er at jeg svarte på mailen fra Ole i Funcom hvor jeg skrev at de er inne på noe skikkelig nå, og hvor jeg skrev følgende :“Jeg tror byggingsmulighetene dere lager blir en av tingene som gjør at mange velger CE fremfor andre i survival sjangeren”.
Så kom Twitter meldingen. Jeg er overbevist!
Da kjører FC double AP week i tsw. Blir interessant å se hvor mye det har å si på spillertallene. Akkurat nå ser det ut som om spillertallene på steam for mars blir ca 50% av januar.
Hvis salget er rundt 100.000 og de får feks 50kr pr. kopi så blir det 5 mill, det er fort 3-4.000.000 mindre aksjer i en emisjon. Det er greit for de som er aksjonærer.
Du er klar over at pakken, hvor Dreamfall Chapters er ett av fire spill selges for rundt 5-6$. Det er vel mer sannsynlig at Red Thread Games kanskje får under en dollar og Funcom får 15% i royalty av dette. Så 100.000 *0,15 = 15.000$. (Og jeg tror det er å overdrive, humble bundle folka skal ha sitt, og det er 0-25% mva som ikke ender opp hos RTG/Funcom).