Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat

Penger inn er penger inn. Alle bekker små :slight_smile:

Sitter nå på 235k aksjer og skal prøve å få inn 100k til. Men det hadde jo vært typisk med trailer eller noe annet fett nå i påsken

1 Like

Nice med Funcom oppgang, puttet inn noe mer rundt 1,50 før helgen, så digg å komme ned fra fjellet igjen nå, å se oppgang på greit volum :slight_smile:

3 Likes

Er du klar med 100 000 Euro til emisjonen?

1 Like

Tar snart igjen meg nå. Jeg skal ikke ha mer nå, er fornøyd med min beholdning. Hva med dere andre på forumet. Har dere økt antall aksjer eller redusert?
K

1 Like

eg har ca 170k, altså økt bra rundt 1,50±

Da må jeg selge hardt gitt. Setter meg heller klar med 2-300k i cash for å plukke aksjer om jeg får muligheten til å snitte ned

1 Like

Har 220 k nå… Og er klar for emisjon. ca 1,2 million Nok.

Hvis det ikke blir en emisjon nå blir jeg litt lei meg …

4 Likes

Jævlig med penger du har da :wink:

1 Like

hehe… visit-vines.com siden er ikke oppdatert. Men om dere vil fiske litt, ta en fjelltur til oksen eller trolltunga.
Så har jeg rimilige priser i år. Blir min siste sesong som Turist bonde.

3 Likes

Haha! Jeg har gått masse i fjellene der. Gikk på idrettslinja i Odda på 90 tallet :slight_smile: hilsen megler-bonden fra Etne

4 Likes

Coool :slight_smile: Oksen er en fantastisk tur. Mye bedre Trolltunga. Morti alltid likt deg… så det må være grunnen. Ekte mann fra Vestlandet :slight_smile:

3 Likes

Ser veldig bra ut, bor ikkje så mangen timene unna, eg legger gjerne turen innom iløpet av sommeren. ( viste hjemmesiden din til kona, ho ble giret, så da blir det sånn ) :slight_smile:

Lykkes Funcom nå, så kan vi jo arrangere Funcom party hos deg :slight_smile:

6 Likes

Vanligvis er hyttene fullbooket av agency. men siden jeg legger ned i år og trapper ned. Tar jeg bare imot trofaste kunder og privatbooking. Dermed frie hender til å lage en heidundrende Fest om vi skulle lykkes :slight_smile:

3 Likes

Jeg kommer hele veien fra Østlandet om dette slår inn. Forhåpentligvis i min nyrestaurerte Porsche som jeg må få ut fingeren og få restaurert og kjørbar :slight_smile:

3 Likes

Porsche… Nice the. Men om jeg ble mangemillionær blir det fortsatt min gode Toyata Rav. Heller en seilbåt :slight_smile:

Type Porsche du har da ?

944 Strosek. Mest trolig Norges eneste. Kjøpte den i sommer og har kommet godt i gang, men mesteparten av vinteren har gått med til oppussing. Så jeg henger saftig på etterskudd. Blir kliss lik denne når jeg en vakker dag er ferdig.
https://www.google.no/search?q=944+strosek&oq=944+str&aqs=chrome.1.69i57j0l2j69i61l2j0.3506j0j4&client=ms-android-sonymobile&sourceid=chrome-mobile&ie=UTF-8#imgrc=pZucemzmK0l_TM%3A

4 Likes

Nei, var ikke klar over noe rundt dette, kom som lyn fra klar himmel, så fint med litt oppklaring, takk :slight_smile:

1 Like

Det vi nå vet er at det kommer en video med bygging trolig innen mars er over, ref melding på Twitter. Jeg skrev først for 1-2 dager siden at en timelaps video med nettopp bygging, liker jeg det jeg ser dobler jeg på dagen. Det er så viktig for gjenspillbiten, en viktig grunn til at Minecraft er der de er i dag.

Vi vet lansering av The Park er rett rundt hjørnet som ikke nødvendigvis er kursdrivende, men interessant å følge likevel.

Emisjonsspøkelse tyngre kursen i dag, hadde dette vært på plass nå ville vi vært langt oppe på 2 tallet - kanskje 3 tallet.

Denne gang er det utrolig spennende å følge Norges største spillutvikler gjennom mange år. Det er ikke nå er eller aldri, men det blir heavy å hente seg inn igjen med en fail nå. Med god spillbarhet / flyt i spillet, jevnlige oppdateringer av nye biomes / innhold og ett velfungerende byggekonsept med alle muligheter for kunstnerisk frihet, så kan fort salget matche de beste i sjangeren på flere millioner, mye må klaffe men det ser bra ut foreløpig av det lille vi har sett.

4 Likes

Når Funcom står i 17 neste år, skal jeg ta med familien til Vines en tur.

4 Likes