Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat

mulig han kan få rett, men eg la dem fint og puntlig ut, ikke noe dumping.
Er en og del andre som har solgt da :wink:

edit : uavhengig av kurs, så har planen hele tiden vert å redusert noen før vi bikker inn i nytt kvartal.

1 Like

har pjusket til med noen Apcl ja, men ikke så veldig mangen

1 Like

Fint å ta noen der i dag :slight_smile:

1 Like

du bestemmer selv hva du gjør med dine penger! Realt å dele da :slight_smile: legger litt til på 1.76 så får vi se :slight_smile:

3 Likes

skulle gjerne beholdt dem, men som sikkert flere vet, så er eg på rimelig dypt vann i iox, så det er viktig for meg å ikke ta altfor store sjangser andre steder.
Sitter fortsatt med 100k da, så har sikkert flere enn mangen andre her likevel :slight_smile:

4 Likes

Preview issue 14:
http://massivelyop.com/2016/03/31/chaos-theory-tombraiding-the-secret-worlds-issue-14-with-funcom/
http://www.mmorpg.com/gamelist.cfm/game/404/feature/10712/Hearing-the-Call-of-the-Nameless.html/page/1

Ser ganske omfattende ut, men jeg er ikke så inne i TSW akkurat nå, så jeg vet ikke. Har hatt lyst, men tiden strekker ikke til.

2 Likes

solgte mine på 1.97 i går…

Skal nok inn igjen.

3 Likes

Jeg sitter med 60000 aksjer nå, snitt på 1,51 har faktisk tenkt å sitte. Tørr ikke gå ut, med tanke på ny video fra Funcom. Er du ikke inne når den kommer, tror jeg for min egen del att jeg fort hadde begynt å tenke att, nei nå har den gått så mye att nå tørr jeg ikke gå inn. Så hadde det blitt neglebiting i dagesvis, å jeg hadde bare blitt mere og mere forbannet på meg selv og sittet å sett på att kursen gled oppover i ett skikkelig Funcomhysteri som jeg ikke fikk være med på…
Nei kursen får gå noe opp å noe ned, jeg skal sitte helt stille… Håper å komme opp i 140000 som jeg hadde sist, de tapte jeg på. Denne gangen tror jeg Funcom innfrir og gir oss money in the bank :money_mouth:

4 Likes

Det er to til spill som sannsynligvis skal annonseres i år, som beskrevet i investor Q&A på hjemmesiden til Funcom. Og de satser på at flere enn bare ett av disse skal generere inntekter i 2016. Altså ikke bare annonseres, men generere inntekter i år.

Q: Do you have other games coming in the near future and when will these games start generating revenue?
A: Yes, prototyping and concept development for new titles is underway and the company is expecting to announce a new game during early 2016, and two additional games later the same year. The company is aiming to have at least some of these games to start generating revenue during 2016. This is a forward looking statement and is thus subject to change.”

En til svar som er verdt å merke seg er at de ser for seg at Conan er ute av EA innen et år.

Q: What is the estimated time from early access to release for Conan Exiles?
A: The time from Early Access to full launch isn’t defined yet and it will depend on the reception the game gets. We will scale the investment based on reception and sales, but at this stage we do not expect it to take longer than one year between Early Access and Full Launch.”

http://www.funcom.com/investors/funcom_investor_qa

1 Like

De som selger seg ut pga. høydeskrekk nå fremover i April og Mai vil komme fort inn igjen skal du se : )

4 Likes

sitter jeg med mine og ligger på kjøp i morgen med siste 10k. Ser an starten men at Funcom skal opp mye fremover tror jeg. Husk, det har ikke kommet info enda av viktig sort. Ha imidlertid litt til overs ifall emidropp :slight_smile:

2 Likes

Ser at “skbn mannen” er ett populært tema fra en av vennene våres på HO.
Som sagt, eg la ut ett stor åpen post på 1,80 og den ble solgt, eg er ikke den samme skbn som kjøpte en del kort tid etter.

Men mulig eg gjør det i morgen, eller en annen dag.

6 Likes

Sacrifice enemy players on the altars of the gods and shift the balance of power your way. Unleash your fury in savage, fast-paced combat and execute bloody and bone-crushing attacks that will see heads rolling and limbs flying.

Høres ut som om de er på et sinnsykt riktig spor spør du meg. DETTE er det jeg vil høre mer om.

1 Like

Dagens norskbulls,

Stay long, sell 1.78, buy 2,050

Jeg holder en knapp på at vi får et selg signal i dag.

2 Likes

JPM solgte en del på onsdag, skal dei inn igjen mon tro ?

1 Like

vet ikke, men den store selloff’en som ble varslet av våre gode venn på HO ser ut til å fare usett forbi

Det som trengs er at han tar feil for en gangs skyld og blir løpende etter. Han er dyktig og har volumene som skal til for å bevege kursen. Det er lov å håpe…

2 Likes

Det Funcom trenger er en avklaring på emisjonen, da er det klart for hype :wink:

5 Likes

men tror du ikke det kommer noe hype før emien da ?

1 Like

Heller omvendt. Det er naturlig at funcom orienterer oss om utviklingen av CE, kanskje annonserer enda et nytt spill etc før emisjonen kommer. Noen kaller det hype, jeg kaller det informasjon som trengs for å vite om man har lyst til å bli med på emisjonen i en spill-aksje.

4 Likes