Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat

Det tøffer da litt oppover igjen, kunne vært beleilig med en aldri så liten teaser mtp 2.20 motstanden, så vi kunne blåst opp til 2.3-2.4 på høyt volum. Det er vel for mye å by om? :slight_smile:

4 Likes

Gjerdesitterne begynner å hoppe ned…

:wink:

RT 2.12

Edit: 2.14

Edit2: 2.17 hehe fikk det travelt nå!?

Edit3: 2.20 stresser for å rekke toget!

5 Likes

det var da veldig til driv det ble nå da

2 Likes

Dafuq? Hvaschera?

Edit: Ah, Bulls og Investtech selvfølgelig. Ikke helt våken enda :stuck_out_tongue:

3 Likes

Tviler på at særlig mange vektlegger bulls og investtech…

Nei, dette er mer snøballeffekt av gjerdesittere som triller ned…

Kursen kommer til å gå mye nå på kort tid nå tror jeg. Funcom sikret drift i 12 mnd (ref årsrapport) så launch er ingen hindring og mange vil nå ta plass før mer info slippes. Når info slippes vil flere bli obs på det store potensialet i CE. Så kommer mye annet smått som bare vil fyre opp bålet på toppen av CE launch i sommer. The park på ps4 og Xbox og nytt lite spill til høsten osv.

1 Like

litt spennende om den tar skrittet over 2,20 da

Så, ingen forbehold?

2 Likes

Ordrebok endres voldsomt på kort tid nå! Der gikk vi gjennom 2,20 også, blir spennende å se hvordan fortsettelsen går, om vi vil stabilisere oss på et litt lavere nivå eller gå rett videre opp

Egentlig ikke slik jeg ser det. De låner det de trenger frem til potensialet for CE og fremtiden til FC er tydelig. Da tror jeg investorer vil kaste penger på FC på helt andre nivåer. Virker som FC selv tenker dette.

1 Like

liker ikke dette, har jo liksom posisjonert meg etter forholdene at emi kommer, hold an!

Funcom sier som de har sagt de siste kvartalene, vi knaller på i minist 1 år fremover!

1 Like

Mtp Funcoms tilfelle håper jeg alle som håper på en billig inngang ifht emisjon går på en skikkelig smell! :wink:

Edit: det kommer trolig til å sige litt bakover, men jeg tror nå vi nå klarer å knerte/etablere over 2.20 denne uken :slight_smile:

7 Likes

Så, emisjonen som de sist oppdaterte oss på ved årsrapporten for fem dager siden blir ikke noe av?

2 Likes

Som sagt så vil de nok utstede noen aksjer når potensialet er åpenbart i markedet, men ikke på dette nivået og det trenger de ikke heller som kommunisert. Synes nesten synd på de som selger i dag :slight_smile:

1 Like

On April 19, 2016, KGJ Investments transferred USD 500 thousand to the Company as a bridge
loan with 5% interest payable at maturity. The maturity date is the earlier of July 1, 2016 and two
business days after Funcom receives proceeds from the planned equity issue.

2 Likes

tswbeta er spot on!

Hva blir nå neste motstand da vi slutter over 2.20 denne uken ;)?

1 Like

Er vel rundt 2,80

Hva er rt?

rt. 2,24

1 Like

rt 2,24 kl 11:40

1 Like