Jepp, sikkert ingen sammenheng i det hele tatt. To kjøpsanbefalinger og opp ti prosent morgenen etter… kun et artig sammentreff.
Move on, nothing to see here…
Jepp, sikkert ingen sammenheng i det hele tatt. To kjøpsanbefalinger og opp ti prosent morgenen etter… kun et artig sammentreff.
Move on, nothing to see here…
Det har da vært mange nok ganger at effekten av det har vært lik null, ja sågar nedgang…
Må støtte Cagey litt her. Spesielt kjøpsanbefaling hos Investtech har ofte vært et dårlig signal.
Nå er Funcom i en positiv oppadgående trend slik at positive nyheter slår sterkere enn når de er i nedadgående trend, da det gjerne må mer til for å “overbevise”.
Ble det kræsjlanding?
Skal jo forhåpentligvis ha en sluttspurt idag og da
Kommer nok også ett bilde/tekst på facebook idag ift publiseringsmønsteret deres…
Er nok bare tradere som er på tokt.
Krasj nei, rt 2.24
Holder den seg ?
2.22 i skrivende stund.
Rt 2.26…
Rt 2.27
Da er bruddet ett faktum og aksjen er på tur mot 3 tallet
Nei, 4
Ja du sier noe, da bør det isåfall forsvares med gode salgstall først. Mon tro om vi får en god avslutning på uken? Ser lovende ut
Glad jeg kjøpte mer på 2,03. Jeg tipper vi går rett til 2.70 og så opp til 3.60 etter en liten pust i bakken. Vi har jo ikke fått info enda! Godt det, for jeg syns oppgangen var alt for liten nå i forkant. Og volumet for lite. Var det virkelig investtech og norsk Bulls anbefalingene som skulle få æren av å sette det hele i gang? Jeg trodde det skulle bli Bagger’n
i følge den analysen, 7,10 kr , er det viss alt går strøkent med spill og lansering eller er det på god interesse og en video ???
Hvis vi tenker at det feks skal emitteres si 40mill aksjer til 2.5kr + dagens snakker vi 130mill aksjer, med kurs på 7 kroner så bør de ha solgt litt spill da vil verdi være nærme 1mrd, og det Jan bli trangt ut døra hvis de ikke selger for å forsvare dette.
At kursen kan gå flere kroner fra dagens nivå er ikke umulig hvis prospektet blir tatt godt i mot. Jeg har trua