Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat

Mye av dette er nok Retail salg og der kan faktoren være en helt annen, bedre å se på rene digital salg

2 Likes

Hmm, ligger ann til høy åpning
2,82 i pre

Solgte hele posten min i Funcom på 2.60 idag. Litt over 70% avkastning ble resultatet :slight_smile:

4 Likes

Var ikke det litt tidlig? :slight_smile:

Jeg føler ikke det var tidlig for meg nei. Fornøyd med 70% avkastning. Jeg har nå troen på at Funcom kursen vil vannes ut i løpet av sommeren og kanskje man vil få mulighet til en ny lavere inngang. Jeg ville sikre meg gevinsten for denne gang :slight_smile:

6 Likes

Du selger ved release av nytt spill når det er en forventet topp. Helt greit det og i forventning det smarteste du kan gjøre. Regner med å se deg igjen i funcom nærmere release av CE.

1 Like

Tok selv litt gevinst i forrige uke, men sitter med en andel fortsatt, og ser an videre utvikling. Hvem vet hva som skjer videre, men er ikke så stor post uansett.

1 Like

Skal ikke se bort ifra at jeg kommer meg inn igjen ja :slight_smile: Vil gjerne ha ting litt mer sikkert før jeg går tungt inn igjen.

Du skal ha for at du sikrer gevinst. er nok ikke dumt :slight_smile: selv tørr jeg ikke sikre gevinst helt enda, føler det ligger mye potensial i CE gameplay video og at det da vil ligge 2-3 dagers rally for trappene. og videoen kommer før emisjon.
så når den tid kommer tar jeg kanskje en liten gevinst sikring.

men gratulere med solide 70 % :slight_smile:

4 Likes

Kommer CE gameplay video, og den ser bra ut går kursen fort 1 krone. Da er kan man fint komme seg inn igjen med 50-100k selv om den nok går fort i starten

2 Likes

Dark Souls 3 har 70% av sine salg på PS4 i følge denne linken:

Bare 3% på PC! Og de som kjøper retail kan også rate spillet.

Dette gjør fremdeles en faktor mellom 30 og 50 sannsynlg.

2 Likes

Grattis med gevinsten, og velkommen tilbake på høyere kurs

:wink:

Jeg mener jo det er ALT for tidlig å selge seg ut nå. Funcom er risiko-investering. Da skjønner jeg ikke helt at folk er fornøyd med 30, 50, 70% avkastning. Hit or miss. Du tapet mesparteb eller så sitter du til du har 3, 5 eller 10 doblet i et slik case! Mener nå jeg…

1 Like

Historisk så har det jo vært rimelig lurt å gi seg mens leken er god i Funcom. :wink:

6 Likes

224! :smile:

i mine øyne begynner ikke leken før gameplay video er kommet og en emisjon er satt , da har usikkerheten senket seg og folk vet hva som kommer, ut i fra det de viser i gameplay så kan anmeldere komme med en mening. blir det stor interesse og at dette kan bli en hit i sin sjanger så vil jeg si det blir lek uten regler for aksje kursen oppover.

hvor mange kjøp pr rating var det vi var enig om ?

1 Like

£8.99

for PS Plus members

£9.99

1 Like

Ser jaggu meg ut til at noen prøver seg på sl raid i dag ja. Legger en kjøpsordre på 2.3. Tror vi vil ende på 2.5-2.6 i dag

2 Likes

Jeg tar gjerne imot 20k på 2,44.

Så selg i vei folkens.

Men tror du ikke kursen hadde vært oppe i 20 nå, hadde den fulgt historikken til Funcom?

Husk - dette er nye Funcom :slight_smile: Emisjonsusikkerheten legger et lite press på kursen. Det blir glemt når ny video kommer.

1 Like