Enig der paddy, det eneste de vil oppnå ved og slippe emisjon før video/friste pakke er og vanne ut aksje holdningen noe voldsomt.
Tenker de sitter på pluss resultater og en feit video og bakom kamera video som kommer til rett tid.
Det som sto i årsrapporten og med mulig samarbeidspartner/aktør ? de kan j ikke bare komme på og skrive sånn i en årsrapport uten at det er noe i det ??
eller ?
Forrige gang de slapp trailer og annonserte spillet falt kursen ganske kraftig i etterkant så fort ordet emisjon kom på banen. Men som jeg også skrev, løser de finansiering på eller over markedskurs mot tredjepart kan det gå rett oppover. Men da lurer jeg på hvorfor de jobber med prospektet og hvorfor det har tatt så lang tid.
Det ble vel kommentert at de har en close out på 4 uker før viktig info slippes ved kvartalsrapporter. der ingen kursdrivende info komemr ut. dette er nok etter økokrim og at de holder nok ett godt øye med hvilken info som kommer til hva tidspunkt,
lånet fra jebsen har nok latt de få jobbe i fred med og ha ting klart frem til rette tidspunktet for og sette emisjon sammen med fristende spill scener!
Grunnen her var at kursen gikk som en kule først, sliik at de kortsiktige ønsket å sikre gevinst. Resultatet har uansett vært høyere og høyere bunner og topper hele veien, slik at trenden er meget klar, og jeg blir overrasket om kursen går noe særlig lavere nå. Vi får se
Fylte opp traderpotten i går. Tror ikke det kommer noe info før q1 nå, men forventninger vil holde den oppe fremover mot presentsjonen som vi jo vet vil inneholde mye interessant.
The Park gjør det også overraskende bra, skader jo ikke det heller!
Dette er nok mest ment som en sikkerhet for at ansatte som sitter med for mye informasjon, ikke plaprer for mye. Kursdrivende informasjon kan jo likevel komme på ethvert tidspunkt, så lenge den blir gitt til alle.
“Silent Period
For a period of four weeks prior to the publication of each interim quarterly report, Funcom will minimize its contact with investment analysts, investors and journalists. This policy has been adopted to minimize the risk of any unequal treatment of different parties in the market.”
Nå nr 27 - bestselgende Xbox:
https://store.xbox.com/nb-NO/Xbox-One?sortby=SevenDaysPurchaseCount&Page=2
Jeg heller også til dette. Nyheter og og kapitalinnhenting meldes samtidig. Det er vel bare å vente til neste uke for å se hvordan dette går. Å gå helt ut for å kjøpe på lavere nivå tror jeg blir vanskelig hvis man skal ha noen hundre tusen (jeg forutsetter at finansieringen ordner seg). Hvis emisjon settes f.eks. til 2 kroner, hvor mange vil selge ned mot det nivået når det økonomiske ikke kaster skygger over Conan Exiles?
Fra vår gode venn på HO, greit å bruke 15 som ekspempel?
PS4: 590
Xbox: 658
Total: 1248*15 = 18720 spill solgt. Selger nesten 1000 i døgnet.
Det rører litt på seg nå.
Følg med!
Ja dessverre, prøvde å få frigjort litt midler på morran i dag til å kjøpe mer
Hoild Brillann! Tror Bagger skal inn med noen kroner
Nytt issue bare litt over 1 måned etter forrige issue. Det er ikke verst, selv om det inneholder sidestories som er laget fra før. De får kjøpt seg litt tid mens de driver med “hemmelig” arbeid i kulissene.
Oppdatering var i dag kl 15 norsk tid.
Samtidig begynner trialsperioden å utløpe for mange, så det kan jo gi litt ekstra tilstrømming nå.
Er vel bare 1 ny mission ?
Solgte på 2.60 for 5 dager siden, fornøyd med det nå ja! Kjøper igjen mer på 1.50-170 et sted tenker jeg
Haha, du kan jo håpe… skal du få kjøpt på det nivået så må noe riv ruskende galt ha skjedd for at kursen skal ned dit på nåværende tidspunkt, hvorfor skal man da ville kjøpe seg inn igjen? Da vil jo forutsetningene være snudd til det negative?
Edit Aaah, så det nå Larsen, mellom 1.5 og 170
Jo det kan se sånn ut, men det er den lengste investigation mission så langt. Tipper de gjør det sånn så de får brukt tiden på “det nye” de snakket om å lage i forrige stream.
Bagger sitater fra 10.05.16 Trådnavn Funcom: Det er lurt. Merket meg denne dagen disse to kommentarene spesielt. Den ene kommentaren er en hvor han snakker om seg selv igjen, slik han tidligere var opphengt i en kar som tradet med SB1M. Den andre kommentaren er en hvor han allerede nå bekrefter det jeg har hatt mistanke om fra den dagen PAS kjøpte nettokjøp ganske mye over natten.
“For en idiot han fyren fra DNM… Driver opp kursen 10 øre ved å kjøpe 2000 aksjer.”
“Tror jeg må logge inn på PAS.”
Hvorfor er det lurt å følge med på hva Bagger foretar seg? Jo det holder vel å si at det er relevant fordi han faktisk har vært topp 7-8 ca aksjonær i selskapet og trader aksjen aktivt. I mens jeg tidligere har diskutert og kranglet med Bagger i ca. 8 år nå, kun emnet Funcom og på to forskjellige forum så har jeg hele tiden psykoanalysert tradingen hans mot kommentarer. Det er ikke noe dere trenger å gjøre, men jeg anbefaler det for dem som selv mener de kan benytte en slik metode. Svært uvitenskaplig. Akkurat slik jeg foretrekker det