Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat

Så om en dag eller to når Bagger har solgt seg ferdig, så er det nok en annen lyd fra pipa hans, som eks: Nå er alt bare dritt og mørkt med Funcom.

3 Likes

Du har nok ett poeng her ja. Bagger kan finne på å kjøpe og selge aksjer med seg selv ved hjelp av 3-4 meglerhus. Og så har/hadde han vel flere nick på HO en periode der han diskuterte med seg selv… Du får gi beskjed når du er ferdig med “psykoanalysen” :grinning::+1:

1 Like

Den pågår hele tiden. Blir vel ikke ferdig på de neste 8 årene heller tipper jeg. Men da sitter vi og snakker med hverandre med Funopticoms, ikke tastatur :wink:

1 Like

Så du tror Bagger selger nå?

Ja jeg frykter det i grunn, syntes han hauser litt vel mye, pluss att han skryter av att han skal logge inn på Pas kontoen sin for lissom å handle, men gjør det ikke.

Ikke lett å vite hvor en har han fyren der.

Cobra666 har jo også en del forskjellige nick, som Londonmerra, southIncest m/flere sikkert.

1 Like

Tørr han og selge nå før event video og slik? Selvfølgelig e kvartalsrapport som kan ende feil men med en video og sånn så kan det jo fort bli ett friskt hopp? Men emisjon er jo i emning og!

Jeg tror en viss person holder på å kjøpe seg inn nå, det er når kursen har gått opp 2 dager på rad og han fortsatt skriker “dette er bare begynnelsen” han selger seg ut…

2 Likes

@holmes
Hva tenker du rundt resultatet nå i q1? Det Er vel ikke noe nedskrivninger og en fin prestasjon av TSW, kan vi få grønne tall?

Og heller ingen bot fra Økokrim :+1:

3 Likes

Ja rundt 0 tipper jeg

2 Likes

Jeg tenker som Paddy skrev her på HO, Att det er flere positive ting å se frem mot enn negative.

Tror det var deg Paddy?

Men det er en rimelig stor risk/reward, men jeg har alltid likt å gamble litt.

Den emisjonen som ligger i lufta, kan enten bli katastrofal,negativ, grei eller bra.

Selv så drømmer jeg om en partner/sammenslåing/oppkjøp.

Om aksjen skulle falle tilbake til 1,50 eller lavere så har jeg så troa på CE og att den kan hente seg fort tilbake mm.

Mye psykisk med aksjer, når jeg ser minus i beholdningen min så tenker jeg bare på hvor bra CE kan bli.

3 Likes

Synes det har vært en klar vridning i holdning her inne også?

2 Likes

Enig. Hva skjedde? Alle hyler fanden på veggen plutselig. Jeg er naiv nok tydeligvis til å bare tro at vi skal mange kroner opp som vi alle var enige om at vi skulle for 5 handledager siden.

Hvis alle har hoppet av nå, så er det jo dere selv som har stagget oss litt her rundt 2.50. Jeg tror imidlertid ikke at oppturen uteblir noe mindre av den grunn. Med mindre jeg er feilskolert da😊

2 Likes

Sikkert en del som ikke vil være inne over Q1 antar jeg. Det kan nok jo være lurt om man vil trade og kursen får seg en knekk. Pleier å bli ganske volatilt : )

1 Like

Det ble fort rolig her inne, og det snakkes om kurser på ned mot 1.50 osv, hva er forandret?

2 Likes

Nei men det er vel en helt vanlig reaksjon til folk at når det ikke går veien som enn har sett for seg! Tror det har vært lik stemning etter hver oppgang :slight_smile: oppgangen kommer uansett ! Om folk vil eller ikke! Funcom kommer til og pumpe ut så mye info nå etter kvartalsrapporten at folk får bok og henge fingrene i :slight_smile: pluss sidekicken til TSW , det skal bli en fin potet og ha med seg på ferden !
I hodet mitt er det en konsoll release for og teste ett litt større spill med konvertering osv! Før de slipper CE på konsoll! I mellomtiden er jo allerede early access kommet av CE kommet på PC !?
Dette er jo selvfølgelig bare i hodet mitt da :slight_smile:

4 Likes

Ingenting siden kursen lå på 1,50 sist?

… Stemmer ikke helt, vi er en vellykket The Park nextgen launch videre, men ikke noe mer nytt om hverken emisjonen noe særlig nytt om CE.

3 Likes

Men blir det ikke litt twoface å plutselig komme med tilslørte salgsoppfordringer i håp om at noen andre og skal selge slik at dere kan få billigere inngang (det er vel det som er håpet?)

Nå virker det som de fleste har solgt faktisk. Jeg tenker heller da at det sikkert er bra å kjøpe nå. Når alt kommer til alt så selger jo The Park veldig godt? Er ikke så garvet som dere tydeligvis, men enn så lenge så velger jeg å tenke enkelt på dette. Ingenting er forandret siden sist uke annet enn at The Park faktisk selger veldig godt og aksjen heller ikke har motstand på oversiden fordi 2.20 ble brutt.

2 Likes

Stolleken på skoleball, måtte den feite upopulære jenta vinne👍

5 Likes