Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat

Nå på 28. og 31. plass? Hvorfor to plasseringer? Noen som vet?

2 Likes

PAS PÅ

:wink:

4 Likes

Ingen kommentarer? Er dere for opptatt med å LØPE ETTER?

:wink:

2 Likes

Ikke mye løping her gitt, støpt fast foreløpig…
Edit: i Funcom-betongklumpen

1 Like

Jeg lurer litt på om vi vil få annonsert nytt spill under Q1 ? Som Durham avdelingen skal jobbe med, eller blir det annonsert etter EA QE launch tro? De kaller det bare “next gen title” foreløpig i stillingsannonsene. Er spent på dette også : )

6 Likes

Pas er flink til å få litt aksjon…

1 Like

De er nesten ute igjen nå

1 Like

Det er tre handelsdager til Q1-rapport. Jeg går ikke inn noe mer før det. Men hvis 2,65 spises opp i dag blir jeg imponert :slight_smile: Uansett, når finansieringen går i orden skal det bli moro å følge med. Det kan bli rene gullrushet.

3 Likes

Har fortsatt 50k + de 80k fra forrige uke har de en del nå…?

1 Like

-5k netto i dag nå

Har vi noen formening om det vil komme nyheter om de to “små” spillene som skal offentliggjøres i 2016 på Q1 - rapporten?

Fra Q3: “The Company expects to be ready to announce a
new game of the “larger” type as outlined in the
strategy during early 2016 and two “smaller”
games throughout later that year”

Mulig det har blitt nevnt tidligere, men det ser forresten ut til at den nye Conan-filmen med Schwarzenegger kan begynne å røre på seg snart. Intervju fra 25. Mars:
"The next Conan will be done,” Schwarzenegger begins, "and it is just a matter of time now because they are fine-tuning the script."
Kilde:

5 Likes

stem i vei:)

10 Likes

Er CE nærmere enn vi håper på?! Stemme over fem forskjellige frisyrer. Kan ikke være langt fra lansering da. Håper det svar på dette neste uke.
K

4 Likes

Jeg tenkte det samme… :stuck_out_tongue: Hvis de har det så travelt at de ikke rekker å legge inn fem frisyrer kan det vel ikke være så veldig langt unna? Jeg har sagt det før, men til sammenligning var ARK ute til early access tre uker etter announcement trailer.

4 Likes
4 Likes

Kjøper ikke før kursen beveger seg godt under 2-tallet :wink:

Tror det blir friskere og friskere fremover nå! 17-18 mai kommer trailer :see_no_evil:

3 Likes

Sikkert 0-5 millioner i underskudd

Faktisk bedre quests enn samtlige andre mmo på markedet , og dette kommer som uttalelse fra topp 5 mmo gamere i verden :+1:

5 Likes

Ja Larsen, heldigvis er det mange aksjer å ta av :wink:

1 Like