Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat

Jepp. Veldig, veldig, veeeeeeeeeldig mange stopp loss fra 2kr og ned :smiley: :smiley: :smiley:

2 Likes

: ) Lykke til!

1 Like

Noen som vil tippe sluttkurs i dag? Jeg går for 2.82

Det er trangt i døra, kjøpsanbefaling, snudde igjen i går i trendbildet. Og selvfølgelig, det kan komme nyheter

1 Like

kommer vel neppe flere nyheter før Q1?

Det spekuleres i at Conan Exiles er i ferdigstillelse mtp implementering av hår, er det ikke egne folk so jobber med nettopp slike ting, og at de skal implementere mye før det er klar. Tror ikke det kommer med det først.

Men det kan være en måte å gjøre det på for å minske behov for emisjon, selge spillet nå og fra inn kroner, de burde lansere gameplay og info så starte pre sale med noen fordeler, så kanskje de kan begynne inntjening før spillet er klart?

Jeg skal råde alle samen å var forsiktig frem til Q1 legges ut.
Vårt eks-venn kjøpt noe aksjer som han skull egentlig ikke kjøpt.
Nå føler ha at han sitter med svart-per og vil selger disse før neste torsdag…
Derfor skrikker han Kjøp i de siste.

1 Like

Vedkommende er ikke på topp 20, så det betyr neppe så mye for kursen om han selger

2 Likes

Synes det er kult at Funcom er såpass flinke på quests og innhold i motsetning til sine konkurrenter. Det kan passe dem veldig bra for småspillene fremover. Hvis man kan klare å kombinere veldig kule quests med små spill som koster lite på pc og konsoll så tror jeg det vil bli veldig attraktivt for mange. Gleder meg til å få vite mer om planene deres.

1 Like

Jeg tror han er faktiskt topp 10…

Hehe, har du ikke skjønt at han bare later som ?

Det er han ikke, og heller ikke 20 basert på gårsdagens aksjonærliste :slight_smile:

Han vet at vi sjekker det.
Så han fant en måte å ungå å bli synlig.
Jeg ha gjørt det samme…

Haha, rene konspirasjonsteorien jo. Rett og slett veldig underholdende. En hver får tro hva de vil : )

Er ikke usannsynlig at han f.eks. benytter seg av Nordnet Zero-konto. Da vil han holde seg skjult, og alle kan jo gjøre det samme.

4 Likes

Det er nok det han gjør. Han vet jo at vi kan sjekke topp 30 også. Og så vet vi jo navnene på alle i hans nærmeste familie.

1 Like

Det er mulig ja, men hvor stor aksjonær er Nordnet Zero totalt i Funcom?

1 Like

De har over 1,5 millioner aksjer og har solgt mye i det siste.

1.5 mill aksjer totalt for Nordnet Zero er ikke så mye gitt at det kan være mange som bruker dette. Uansett ikke noe det er verdt å bekymre seg for.

2 Likes

Jeebez… dere ass… skjønner ikke hvorfor mange her er så fanatisk opptatt av hva en viss person gjør eller ikke gjør…,sier eller ikke sier?

2 Likes

Ingen flere som vil gjette??? :slight_smile: