Jo, men det er heller ikke så interessant med noen som alltid er negative eller positive uansett om det fundamentale eller prisen forandrer seg?
Det var dårlig forklart av meg.
Jeg tenkte mer på folk som er kjempepositive når en aksje er på topp og kjempenegative når en aksje er på bunn, så hvis man følger det de sier, så kjøper og selger man alltid på helt feil tidspunkt.
Det stikk motsatte er jo du et godt eksempel på. Hvis jeg ser på ditt syn på Funcom, så var du relativt negativ nede på 0,80, men på ca 1kr, så kom Funcom med Conan IP-nyheten, og du endret syn. På 2,50 - 3kr, så har du sagt at du synes risk/reward ikke nødvendigvis er så god lenger. Mao, jeg kunne ha fulgt det du ha sagt og fått en kjempetrade.
En ting som slår meg er hvorfor ikke Jebsen vil utløse budplikt. Han kan jo gjøre jækla mye $$$ om han måtte ha bydd dagens markedskurs med alt som er i vente!
Mener du at en investering i FC er “sikrere en banken” og det er umulig å tape noen $$$ ? Hvis du mener det så er det jo bare å ta opp et lån og hamstre FC aksjer…
Hahahahaha lett! Han har så mye på spill uansett at full kontroll kunne godt ha vært en fordel for han
Føler Jebsen har brukbar kontroll allerede
God helg folkens. Neste uke blir spennende!
Det er nok pga hausebrillene dine alltid er på. Prøv å ta de av en dag så ser du Bagger for den han er. Ingen her har vel større grunn enn meg til å være “forbannet” på han. Han kontaktet tross alt sjefen min på jobben og forsøkte å fremstille det som om jeg solgte personopplysninger som jeg hadde skaffet gjennom jobben min som eiendomsmegler (han hadde gitt det til meg selv)… drøyere enn det ble det også da han hintet om at det var datteren hans jeg egentlig plaget og la ut hennes nummer på Internet. Det ble faktisk drøyere. Men på tross av dette her så er ikke jeg av den langsinte typen og sjefen min elsker meg så det gikk jo greit tross alt. Men intensjonen til Baggert var å ødelegge karriereren min. Skjønner dere?
Nei om jeg legger dette helt til siden, så er det ikke merkelig å diskutere en som går mellom 0 - 1 200 000 aksjer i Funcom. Han prøver å sette i gang rykk, han prøver å krakke kursen. Og da snakker jeg om tradingen. Handlene hans. Ikke postingen på HO (kapittel for seg selv der direkte løgner er dagligdags). Nei bare handelsmønsteret hans er verdt en egen tråd i seg selv.
Bagger er interessant som en aksjonær som trader aksjen med stort volum. Større enn Storvestre i det siste. Og nå har han trolig nettopp doblet pengene sine på Funcom så nå har han dobbelt så stor sekk som da vi var på 1-tallet.
@Funny007 Jeg tenker aldri over at du skriver dårlig norsk, men er bare glad for at du deltar i debatten. Det er såvidt jeg har registrert ingen norsklærere på dette forumet, heldigvis.
Har også tvilt på han karen der, han hauser og baiser som det passer lommeboken hans.
Husker helt tilbake før LMO.
Men han har jo en del gode innlegg også iblandt.
Skal ikke se bort ifra vill baising fra den kanten snart, lavmål delux syntes nå jeg.
Finnes nok verre personer som diskuterer Funcom også da … Bare se til HO og alle idiotene som skriver der over HELE linja.
@pdx
Jeg synes TekInvestor er bra! Får faktisk litt vondt hver gang jeg stikker innom HO og jeg er sikker på at jeg ikke er den eneste! Man kan alltid finne gull i kloakken, men følelsen av å stikke hodet ned blir bare for jævlig!
Ja han kan mye om Funcom, misforstår noen ganger med vilje og noen ganger ikke med vilje. Han har øynene “på ballen” kan man si. Det er også nok en grunn til å følge med på han. Men nå f.eks. når han i dagens tråd forsøker å hinte mellom linjene at han bruker MLI så er det bare et forsøk på å reparere skaden fra da han glapp ut ut PAS. For PAS bruker han nå tror jeg. Så jeg tipper han bruker DNM, PAS og muligens Skandiabanken. Her bruker han Kronn som brekkjern i debatten veldig mye så jeg tror ikke det er tilfeldig.
Det er mulig jeg tar feil med den siste og at han faktisk bruker et utenlandsk meglerhus. Det er vel lettere å gå under radaren muligens. Men da blir det vel nok et risikomoment med valutakurs på toppen. Vet ikke, han spiller på jo på USD/NOK. En skal være forsiktig med å være for sikker. En må jo se i sammenheng med hvilke hus som har vært aktive mens jeg vet han har solgt og kjøpt. Og de to første er jeg sikre på. Han brukte SB1M før og kan bruke de fortsatt, men bytter en først over mesteparten av pengene så tar en ofte med seg alt. Hvor mange banker/meglerhus er det vanlig å ha?
Tungvint!
Potensialet til Funcom er stort nå, hvem har feiget ut før q1? Jeg sitter med samme og de skal jeg ha til jeg har sett hva de holder på å lage, da blir det eventuelt å øke hvis det blir som jeg tror. Jeg kan sjangeren meget bra da jeg spiller selv, og har ett nettverk som kan spørres av diverse eldre gamere som jeg tror passer for Conan Exiles, 30åra.
Neste uke blir jævlig hyggelig, forhåpentligvis for meg og ikke @Larsen
Vi får se. Spennende blir det uansett for alle mann
Håper for min del at din taktikk Larsen er dårlig. Tror jeg har mange med meg.
Ellers enig med Paddy, ser alt bra ut blir det muligens å øke, jeg har allerede mangegangeren av opprinnelig plan!
Men mulig jeg øker enda endel, på bekostning av andre selskaper. Mulig jeg skal forberede meg på onsdag😊
Tror det er mange som flytter på penger nå i påvente av onsdagen… .
Skjer på Onsdag?
Kvartalsrapport som oser negative tall
håpe
På torsdag er det Q1.