Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat

Er det bare eg som ikke har kjøpt i dag ?
Eg har heller ikke solgt, kommer ikke til å selge heller, men avventer med å kjøpe mer.

Det kunne vert verre det som i dag ble presentert, men så er det heller ikke q rapporter eg nå frykter mest.
Grattis til dere som fikk lavt i dag, og @anon91440261, du er kongen av Funcom tradere, synst du er flink med aksjen :slight_smile:

3 Likes

det er vanlig å fortelle utsiktene for kommende kvartal?

På epost… til enkeltpersoner… ?

:wink:

Skulle GJERNE likt å vite det da, er ikke det jeg mener

:slight_smile:

1 Like

Var ikke feil å kjøpe i dag, rt 2,51 på rød børs…

Det er høyst sannsynlig at Q2 får bedre tall enn Q1 pga. The Park salg på konsoll, men igjen så investerer man ikke i Funcom pga. tall for Q2 2016 : ) Man investerer i første omgang pga. Conan Exiles og veien videre for nye Funcom i 2017.

3 Likes

Jeg prøvde meg på 2 blank, men det var vel litt i overkant optimistisk :slight_smile:
rt 2,55 nå

5 Likes

Får nok ikke svar på det, men har sendt ett lite spørsmål hva Funcom definerer som sommer samt noen anne småtteri, skal gi beskjed hva de svarer :slight_smile:

2 Likes

Vi kommer nok “snart” under 2kr igjen skal du se :wink: :smiley:

2 Likes

Jada, bare å få en teaser for CE så skal du se den stuper :slight_smile:

3 Likes

Her er svaret fra Schreider vedrørende sommer og lansering:

“Summer or main vacation in Norway is between 1st of June and 30th September. The company use that as a guidance. Regards, Ole”

Da har de litt mer tid på seg, men kommer inn med en utviklingsperiode ala ARK.

6 Likes

Takk for skryt fra flere som begynner å legge merke til mine kjøp og salg. Det ble kjøp på 2.22 i dag. Tipper potensialet nå er det samme som jeg sa sist. 3.60 ca. er prisen jeg håper å selge disse for. Vi skal nok få mye fin info før emisjonen blir satt.

3 Likes

Ikke mer? Jeg har target på 7 :wink:

2 Likes

Må følge Morti her tror jeg…har lett for å bli sittende fast, både opp og ned, har nå såpass mye i Funcom at jeg bør sikre litt gevinst rundt 3-4-5-6-7-8 kroner før ferien :slight_smile:

3 Likes

Jeg setter target basert på de første 2 salgsuker :wink:

5 Likes

Kanskje Jebsen har fått noen av milliardær vennene sine til å delta i emisjonen

3 Likes

Dårlig nytt det der Paddy og Christian! Hvis Funcom mener sommeren er 4 måneder så regner jeg med at det samme gjelder høst og vinter. Så da er det ikke flere måneder igjen til våren så vi får vel bare håpe at Funcom aldri annonserer et spill lansert “Våren 2017”. For det betyr da aldri eller?? Hvis Funcom mener 1. juli til 30 september er sommeren i Norge, så anbefaler jeg at du spør de hvordan de definerer hele kalenderen. Er da høsten 1.oktober til 30. januar? Og vinteren 1. februar til 30. mai? Hvor ble våren av her egentlig? :wink:

1 Like

Gudene vet, skal jeg spørre Ole?

2 Likes

Pokker, eg kom i skade for å poste på Funcom tråden på HO.

3 Likes

1 Like