Kan Jebsen komme unna budplikt, ved å bruke flere selskap ??!?
Nei ikke selskaper som han i praksis kontrollerer tror jeg det heter.
Det virker rimelig
Det var så lite nytt i rapporten at jeg skippet presentasjonen i dag. Skuffet over manglende CE nytt. Noe som ble sagt som var interessant?
Nei og han eier jo gjennom flere selskaper allerede
Samme her, men regner med vi hadde hørt det her allerede dersom det kom noe ekstraordinært utenom rapporten
Tja det nye var vel mest at det nye TSW-spillet blir et small multiplayer game og et nytt nødlån fra Jebsen.
Nyheter fra CE har funcom sagt klart i fra hva vi kan vente oss her:
Merkelig at de har tidligere skrevet om emisjonen (10musd):
Allows for 1 to 3 Million USD marketing spend on the games released in 2016 and 2017
Merkelig hvordan da?
Når Funcom sier at The Park selger bedre på konsoll enn på PC, hva betyr dette for disse faktorene vi bruker på reviews?
Betyr det vi kan bruke faktor 30 for eks?
Var det ikke litt motstridende i forhold til det Alex limte inn?
Strike fortsatt 0.24 på obligasjonslånet ved utgangen av Q1.
“As of 31 March 2016 sixty two bonds issued on 22 December 2011 are still outstanding.
These bonds have a face value of USD 100 thousand (total USD 6,200 thousand), 5%
coupon and are due on 15 December 2016. They are convertible into common shares of
Funcom N.V. at a price of 0.24 USD per share”
Mulig, men jeg leser bare at de ikke skal bruke penger på marketing på CE i den tidlige early access fasen, men i neste fase (senere i år eller i hvert fall 2017) kanskje? Og til å markedsføre de andre to spillene (hvor en allerede er i alpha (basert på TSW)) trenger de jo penger.
Markedsføring inkluderer ganske mye mer enn hva vi vanligvis legger i ordet.
Diverse verktøy vi har brukt viste vel rundt 35-40k solgte på pc så spør du meg så ja, hva mener dere andre?
Jeg bruker alltid faktor 30 når det er sol…
Men bare om sommeren
Hva tror dere de gjør med muliplayer spillet? Der tenker jeg ikke gjenbruk av combatsystemet i alle fall
Strike på obligasjonen blir ikke endret før de har hatt obligasjonseiermøte . Har spurt FC om når de skal ha det flere ganger. De sa først iløpet av april og deretter sa de at de trengte noe mer tid . Jeg tipper det kommer etter at emisjonen er satt slik at de slipper å kjøre 2 obligasjonseiermøter hvis det f.eks kommer krav til når man har lov å konvertere .
Komplett ubrukelig komentar. Jeg har Funcom aksjer og forsøker skjønne mer av dette.
Den virker å være høyere enn 15, det har du helt rett i.
1558*30=46740 er muligens litt for høyt, men er ikke helt utenkelig heller. Det var vel 30 jeg havnet på når jeg forsøkte å beregne ut fra Dark Souls-tall.
Tipper mellom 20-25, altså mellom 30-40K solgte, basert på at de selger litt bedre enn på PC.