Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat

Eg eg skriver jo at eg ikke tror det skal ha noe å si !

Det er bare å gratulere…

1 Like

Med hva?

Diskusjonene :+1:

3 Likes

Helgediskusjonene er ferdig, nå er det bare å nyte høye kurser :slight_smile:

1 Like

Ikke sikkert det starter med en gang da? Men kan vel være det lirker opp for de som er litt tolmodig?

Nå synes jeg Funcom må kommer ut med trailer ellers krakker kursen veldig snart.

2 Likes

Har du dårlig tid :wink: det har ikke jeg…

1 Like

Ettersom de har meldt at de kommer til å lansere på sensommeren (jeg tror det betyr september), og de har tenkt å lansere som “early access”, så tror jeg de på det nåværende tidspunktet ikke engang er i nærheten av alfa-stadiet. Jeg tror derfor ikke vi vil se noe særlig store reveals før ca en måned før launch, så i august? Inntil da så blir det nok mest små teasere.

4 Likes

Ventet siden vår 2014… Så kan ikke sier jeg har dårlig tid.
Men sover bedre siden vi er over 2.

1 Like

Er vel ikke helt utenkelig at de kanskje viser noe samtidig med E3 som de har gjort tidligere? https://www.e3expo.com/

Sier meg enig i det, selv om jeg selvfølgelig kunne ønsket meg noe info nå da jeg sitter og venter med aksjene mine :slight_smile: Jeg tror de venter med trykket, men kjører de emisjon uten å vise spillet i noen form blir jeg skuffet, det blir rett og slett for dumt i min verden!

3 Likes

Hørt at dere sitter med akjonærliste fra 12 mai.
Vet dere hvor mye MSI ha?

Den som er på Funcom.com er fortsatt fra 28.01.16… trodd de skul opdatere ved hver kvartal presentasjon som de 2 siste gang.

1 Like

Eg ble fortalt fra Funcom at det skulle oppdateres 1 gang pr.mnd da eg tidligere i vinter stilte spørsmålet.

“It is our policy to publish a updated overview every quarter and so far we have not considered doing it more often. We will evaluate our position on this subject but for now we will stick to our policy. The information in question is available through DnB as you mention.”

1 Like

Ingen vet hvor mye aksjer den eller de kunden(e) som bruker MSI skal ha. Blir ikke klok på det av å lese aksjonærlister tror jeg.

3 Likes

9 Likes

Hadde vært greit med litt hype før E3 messen som de ikke skal være med på. Føler det er veldig masse som skjer i kulissene både her og der nå

2 Likes

Når er E3?