Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat

E3 er 14-16 juni i Los Angeles

Nyheter kommer, Funcom har jo snakket med pressen, men sannsynligvis er det en embargo eller noe sånt som sørger for at vi ikke har fått høre noe enda. Når den er over, så bryter det løs for fullt.

Ref. Reddit:

“We are looking into the possibility of making an appearance at future events. We’ll certainly mention when and where we’ll be :slight_smile: In the meantime, I plan to have a little audience participation later on today and again early next week. Stay tuned”

Dette var 11 dager siden. Altså har de hatt en liten seanse med en form for “publikum” i forrige uke og uka før der. Som regel kjører de en uke eller to med embargo, så da får vi forhåpentligvis litt hype i løpet av uka.

6 Likes

Vet vi at Funcom ikke skal delta på E3 ?
Tipper dei har ett hotellrom som dei inviterer med seg folk på,å viser frem noe spennende.
Det ble vertfall gjort med lmo

De har sakt at de ikke skal delta på E3 så ja.
Om de har ett hotelrom som de inviterer folk til, så deltar de fortsatt ikke på E3 :kissing:

2 Likes

Helt sant det :slight_smile:

Det ser ut at Bagger ha fått en konto hos MSI.
Siden rapport er det bare bagger som lekt alene med å bytter aksjer fra en konto til ett annen…
Hvor lenge skal han klare det?

2 Likes

3 Likes

For å bruk hans ord: bare nei! :wink:

2 Likes

Da ha du fått varmt potet…

2 Likes

Sist innlegg for Funcom på sirkus HO er fra i går kl 17.00, hva skjer?

1 Like

… de fleste er her? :slight_smile:

10 Likes

Syns det er stille som graven her og jeg :open_mouth: :slight_smile:

4 Likes

Mange venter nok på emisjon. Få det overstått så vi kommer oss videre sier jeg. Funcom har sagt de skal gjøre det på en god måte så vi får tro at de får det til.

4 Likes

Trenger litt panikk nå…

Et dyp dykk ned på 2 tallet kanskje 1.80 :slight_smile:

Så kan vi få litt flere aksjer i baggen.

1 Like

Ser du har en skrivefeil der, tror du mener “baggern”. :wink:

3 Likes

Du kan jo prøve å manipulere kursen nedover ved å handle med deg selv i velkjent Bagger-stil :stuck_out_tongue:

4 Likes

Kjør på, jeg er klar!!! :grin:

1 Like

#hashtag: Ulovlig

2 Likes

Mange som opererer i “gråsonen” på børsen :+1::stuck_out_tongue_winking_eye: Det er ikke mange “søndagskolegutter” som tjener “big cash” :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 Likes

Vet du hvilken paragraf det er snakk om? Er det ulovlig å handle med seg selv? Jeg vurdere å flytte noen papirer selv… Altså ikke manipulere :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 Like