Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat

Ikke ulovlig å handle med seg selv over åpen børs. For hvem som helst kan kjøpe de du legger ut. Men det er ulovlig dersom det gjøres forå manipulere. Så er det også så godt som umulig å bevise med mindre du selger enorme mengder…

2 Likes

Siste rykte på butikken, var at Spetalen frigjør cash for å sikre Funcom sin fremtid, vet ikke om det stemmer, men hørte så

Ja, det er vertfall min type humor :wink:

7 Likes

Det er ikke bare rykte, det er helt sant, kors på halsen!
I morgen kommer Funcom til å bli mest omsatte aksje og gå ath! Dette er også helt sant, og verken hausing, spøk, ironi eller tull og fanteri.
Når kursen passerer 50 kroner kommer jeg heller ikke til å selge, ikke før kursen er minst 500kr. Så det så!
Meg å Spetalen kan dere stole på, vi er både kamerater og sjelevenner og alt det andre.

1 Like

Siste gang var det Celina hun er mer i mitt smak…

3 Likes

Tror en viss Gyldendal aksjonær fikk smekk for noen år siden. Ble ofte solgt/kjøpt 1 aksje i slutten av desember og i begynnelsen av januar. Det ble slutt på det en stund. Helt til nyttår i fjor. Da skjedde det samme igjen så jeg.

hehe ja tenk dere det , hadde spettet gått inn og tatt hele emisjonen :smile: hadde dæva :slight_smile:

1 Like

Ny liste ute - takk til -Me-

http://cdn.funcom.com/investor/2016/20Stoerste_24-05-2016.pdf

6 Likes

Jeg tror og håper sommeren vil bli stille og at kursen sakte men sikkert faller til kurser hvor jeg faktisk ønsker å gå inn igjen.

#HALLO#

CE lansering mm. :sunglasses:

3 Likes

@olepederk er det deg som er på 19’de plass på aksjonærlisten?

stemmer.

men lista traff meg på et lavt tidspunkt, ligger som regel rundt 500 000

8 Likes

Ser bagger ikke er på listen.

3 Likes

Dagens gratisanalyse Investtech.

http://www.investtech.com/main/market.php?CompanyID=100415&freeAccess=1&ref=twitter

“Funcom har brutt den stigende trenden, noe som i første omgang indikerer svakere stigningstakt. Kursen har steget kraftig etter kjøpssignal fra en dobbel-bunn-formasjon ved bruddet opp gjennom motstanden ved 1.42 kroner. Objektivet ved 2.03 kroner er nå tatt ut, men formasjonen signaliserer fortsatt utvikling i samme retning. Aksjen har støtte ved ca 1.90 kroner. Volumet har tidligere vært høyt rundt kurstopper og lavt rundt kursbunner. Dette svekker trendbruddet. Aksjen anses samlet sett teknisk positiv på middels lang sikt.

På HO sier Bagger at han “lurer” listen. Han benytter “stråselskap” i kjøpene sine…

1 Like

Ikke på topp 20. Jeg har sjekket de selskapene.

3 Likes

Vet du antall aksjer Bagger sitter med?

Kan sende han en email og spørre… sek

3 Likes

Han har jo et eget selskap, også handler han sikkert privat i tillegg. Han kan også benytte seg av nominee-kontoene til Nordnet.

Nedsalget fra DNM (-1,2millioner aksjer netto i mai måned) må nesten være flere kontoer, sannsynligvis utenfor top 20. Samtidig kjøper NON bra - så det kan være en kobling der.

Det er ikke første gang kursen i FUNCOM blir utsatt for manipulering for å si det sånn.

2 Likes

Nå ser det ut som det skjer noe. Ville ikke fått kalde føtter nå…

Jeg kjøpte litt…
Var bestemt på å vente å se Axa an, men der ble det pinadø mer Funcom!
Hadde passa bra med en “liten” oppgang nå. 3 kr? :grin:

4 Likes