Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat

The exercise price
for the options will be the volume-weighted average
price of the shares in the Company in the five trading
days following the announcement of the Private
Placement.

Vektet kurs de neste 5 dagene, da er det jo helt greit med NEO som selger ned kursen

2 Likes

Det var litt dette jeg fryktet når Jebsen ikke ble med, da er det fort 50% rabatt og i dag ble det mer. Brutal emisjon dette. Makta rår.

Jeg henviste tidligere til emisjonen i PCIB som største aksjonær PHO ikke ble med på. Den ble til 50% rabattt.

4 Likes

Og dette her er værre enn YA. Det hadde jeg aldri trodd jeg skulle si…

3 Likes

50% kan jo nesten forsvares, idag var vi jo vitne til 80%… Det er jo brutalt :confounded:
Mine noe og 30% gevinst ble heller satt til -80k i papirtap idag.
Heldigvis er vi flere i samme båt, trøster meg litt med at jeg er småsparer ift andre her inne :smiling_imp:
Men det er jo sikkert som banken at den skal oppigjen før funcom sin definisjon på sommer er over.

2 Likes

Minner om kriseemisjonen i Starbreeze til 10 øre. Det gikk jo bra til slutt!

6 Likes

Kan være glad jeg kun hadde en liten post frem til emisjonen. Føler med de som hadde lastet stort… :confused: Jeg tenker å laste mer over de neste par dagene. Noen som har noen rasjonelle argumenter for hvor vi havner i morgen?

ja jeg får for alt i verden håpe at funcom kjører løpet med friske videoer og mye info ut om CE, om ikke daglig så vil jeg for all del at de kjører ukentlig updates!
og at det lages ett spill som faktisk funker denne gangen!

1 Like

Jeg synes vi skal sette to streker under dagen og konkludere med rævkjøring av dagens aksjonærer. Funcom bryr seg ikke om oss, så greit er det. Det er gode muligheter å sitte ned i morgen igjen, blir nok en ny bunnotering, ellers er det mye bra å se frem til. At de som har kjøpt siste halvåret skal få igjen pengene sine ser jeg på som en selvfølgelighet, er det storting på g an gå rar den slutt snart, da snur nok aksjen opp igjen sammen med info rundt Conan Exiles osv.

4 Likes

Spørsmålet nå blir ganske enkelt: Hvor billig får jeg kjøpt Funcom aksjer igjen? :smiley: :smiley: :smiley:

4 Likes

Slapp av litt nå

3 Likes

By The Way… får jeg lov til å gni det litt ekstra godt inn med denne? :smiley: :smiley:

5 Likes

Du traff bra, men dagen i dag er ikke dagen og gni noe som helst. Mange som er solid i minus.

16 Likes

Blei bra dette. Barberte verdien min med 600k på en dag. Fikk dog snittet ned fra 1.714 til 1.356 og ligger i minus 162k. Dvs siden jeg har realisiert en del så ligger jeg totalt 14k i pluss. Fy faen dette skal bli gøy når det nærmer seg Exiles lansering.

9 Likes

Det er jo bare flaks, hvis emisjonen hadde kommet litt tidligere ville du (og jeg) fått den midt i fleisen.

6 Likes

Jada, jeg vet det. Prøver bare å være en liten drittsekk her :stuck_out_tongue:

Jeg skal nok inn igjen, forhåpentligvis lavest mulig før den snur. For jeg har troen på at vi skal opp i 2.60 igjen i fremtiden :slight_smile:

2 Likes

Vet ikke om dette er å banne i kjerka, men etter juginga fra ledelsen i Funcom i månedene før TSW-releasen så har jeg aldri eid noen større mengder Funcom aksjer. Synes bare ikke det er verdt risikoen.

5 Likes

Ikke denne gangen heller ble oss trofaste belønnet. Skulle ha hørt på de som advarte, lærer så lenge man lever. Nei, denne er bare å legge i skuffen og glemme for en stund for opp skal den igjen.
K

2 Likes

Hvor mye skal selge på dumpingkurs?

Dette var ikke helt som ventet, men jeg er fortsatt optimistisk til framtida. Nå er det nok en gyllen mulighet til å kjøpe seg aksjer til en billig penge for mange av oss. Ingen grunn til å henge med leppa, nå får i hvert fall Funcom de pengene som de trenger. Så gjelder det å utnytte seg av det som har skjedd ved å kjøpe mer.

Er sikker på at det kommer en del overraskelser fra Funcom framover, og at de har en plan med dette.

Jeg rakk ikke å følge med i dag, så jeg var plutselig blitt en del fattigere. Jeg satt stop loss for å unngå dette her men den ble jo regelrett gitt F* i. Hadde den fungert som den skulle hadde jeg kunne kjøpt meg inn igjen med flere aksjer. For Funcom har jeg troen på framover.

1 Like

Det tror jeg også, men jeg vil heller kjøpe meg inn igjen på 0.70 - 0.80 et sted enn 1.00 slik den er nå. Mulig jeg ryker på en smell å ikke gå inn nå med en gang, men jeg har en liten magefølelse av at kursen vil synke noe mer før den snur. At kursen kommer til å snu tror jeg. Funcom har hatt utrolig mye nedgang, men de gir seg jo aldri. De prøver og prøver, feiler og feiler… en vakker dag lykkes de :slight_smile: Age Of Conan er noe de KAN!

…jeg vil bare ha kursen littebitt lengre ned :wink: