Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat

Ja, de må vel komme med en skikkelig melding når emisjonsaksjene kommer i handel.

Skulle tro det, men hvem vet. Jeg har spurt Funcom om dette, men ikke fått noe svar.

1 Like

Jeg lurer litt på om de kan shortes nå. Man vet jo med sikkerhet at man kan få aksjen til 0.55 om få dager. Er det virkelig også en udekket short?

Mye so mer uklart her, samtidig som eg ikke selv klarer å tenke helt klart.
Eg står fast på at det lureste er å holde seg borte, til proffene er ferdig, så får eg helle kjøpe dyrere ved en senere anledning.

@Holmes er du inne ??

Det var vel en del av planen at de skulle påvirke en evt rep emi. De har nok gitt streng beskjed om at denne skal være så liten som mulig. Håper dog på at den blir på 30 mil så vi trofaste får et plaster på såret. Evt en dupp ned til emi kurs etter 10 juni :wink: (så lenge den ender på 3 i sommer)

1 Like

Hva mener du her? Ifht repemi aksjene?

Ifølge børsmeldingene så blir den på 15mill…

Er det slik at hvis alle unnlater å stemme for emiaksjene, og noen stemmer i mot så blir det ikke noe?

Ganske heftig at vi nærmer oss 20mill nå:money_mouth:

1 Like

Hvilken melding? den siste?

Så lenge nr 1,2,3 bruker stemmene sine, så betyr ikke noe hva reste gjør

1 Like

rep emi er fastatt på 15 milioner, står i mld utsendt fra Funcom

2 Likes

Jeg venter, mulig jeg aldri får noen aksjer det får så være. Har null tillit til ledelsen etter dette så selv om caset er spennende operasjonelt, frister det ikke å kjøpe.

4 Likes

Da kan eg og du sitte sammen å spise iskrem menst vi vi vinker til dei som er på toget :slight_smile:

6 Likes

God ide :ice_cream:

4 Likes

DEtte er jo høyrisikogambling. Og Ledelsen har jo vist at småaksjonærer det driter dem i. Men forsatt mulig å tjene penger om man tørr evt er klar over risikoen. ( noe flere poster her viser at mange ikke er).

1 Like

Jeg var glad for å sitte på perrongen når aksjen gikk fra 2,50 til 1kr pga forrige sprell. Det blir vel som jeg har sagt tidligere, det går helt fint an å tjene masse penger på å trade Funcom, men det er jo noen som blir sittende igjen som tapere…

3 Likes

Dagens beste poeng. Og de som taper penger er jo ofte de som sier minst. Og etter TSW var det fryktelig mange.

2 Likes

Hvordan kan dette forsvares? en 60% oppgang på to dager…

Hvis prisingen på opsjonene endte igår, virker det her veldig planlagt. Skal ta en titt å lese godt igjennom det jeg har gått glipp av her… men så at jeg har mista 3 dager med meldinger. Noe spesielt som ble diskutert i den perioden?

1 Like

Det er funcom og det er derfor vi elsker og hater denne aksjen til tider. Kan tape store summer eller vinne store summer på meget kort tid.

2 Likes