klager ikke jeg… men det er jo nesten som jeg har lyst til å begynne å trade topper å bunner når noe sånt skjer… sånn sett så ser utviklingen ut som at det kommer noe lignende på mandag også…
I dag er det delvis PAS som har drevet opp kursen. Vanskelig å si hva eller hvem som ligger bak.
hvis du setter opp en 2 dagers graf for funcom… så ser idag og gårsdagen identiske ut nå…
Jeg tror vi får ettermiddagsrally, jeg har hatt 2 fine dager og er nesten i snittet mitt igjen, hadde aldri trodd det skulle skje så fort, erfaringsvis så burde jeg kanskje selge litt nå som OlePeder påpeker, men jeg føler det er noe i emning ref de siste meldingene jeg har sett fra Funcom / Conan Exiles hvos de sier at jeg må følge med etterfulgt av blunkesmilefjes. Potten kjøpt på 1 blank ble realisert på 1.43 mens nå blir det å vente med resten.
Edit: Identiske grafer som OleP skriver, derav tror jeg på ett lite rykk til over intradagstopp (eller håper om du vil)
Det kan jo være noen forventer ny trailer i kveld og posisjonert seg for alle taxisjåførene som skal kjøpe etter det
Jeg kommer ikke til å gjøre noe mer med funcom nå. Vil sitte stille.
Dagens rally viser seg hvor fort gjort det er å trade seg helt bort med å
prøve å være lur i denne. Sitter vel med 10% av tilgjengelig kapital i
funcom sånn ca. Før kunne jeg sitte med MYE MYE mer enn det. Ikke tving meg til å si hvor mye… Så noe har jeg lært om risiko siden TSW.
Hvordan er koblingen? Noe annet enn at han er medlem der?
Wake up.
Det er en full reprising fordi selskapet tidligere var prissatt som pengelens som prøvde og prøvde og prøvde å få til en emisjon var prisatt til kun 240 MNOK.
Nå er selskapet tilført masse penger og har nå håpet tilbake og kan lansere spill som planlagt og kan lansere Conan Exiles uten at disse vesentlige faktorer har begynt å endre prissettingen før nå i de siste dager.
Kursen falt enkelt og greit alt for mye etter emisjonsmeldingen.
Regner med videre oppgang også utover i neste uke, vi skriver snart 2 kr her nå helt i begynnelsen av oppløpet mot lansering. Selfølgelig med noen røde dager med gevintssikring inn i mellom.
Jeg mener å huske at du var svært kritisk etter den emisjonsmeldinga. Husker sikkert bare feil.
Det er da lov å ta en 180 graders sving i mening? Det er jo flere dager siden.
Jeg kjenner ikke til noen annen kobling enn at han er medlem, men det har vært ulike diskusjoner i chatten på Xtra rundt det.
Fort gjort å endre mening når man er lasta opp
Lukter litt bestilt volum av dette. Girer opp småsparere til å ta imot emisjonsaksjer. Det vil nå være mye lettere for emisjonsdeltakerne å lette seg med millioner av aksjer til voldsomme gevinster uten å trekke kursen for mye ned.
PAS største nettokjøper med 1.5m aksjer virker ikke betryggende nei
“Pareto Securities er visst nok ute med en kjøpsanbefaling på Funcom, og da har vel de faste kundene allerede fått den. Vi andre må sikkert vente til mandag. Det at Pareto plutselig ble så aktive på kjøperen er iallfall en indikasjon på at noe er i gjære.”
Plukket opp på HO, er jo gull om det er hold i dette.
Enda en fra samme fyr,
“Nordea skal visst nok ha sendt ut en kjøpsanbefaling på Funcom i dag. Noen Nordea-kunder som kan bekrefte eller avkrefte dette?”
Store kjøpsordre på 1,45 og 1,50 nå.
Salgsposten på 1.55 har gått ned med over 200k, nooen er nervøse for ett rykk
Store kjøp i hvertfall, gikk akkurat 131k + 188k på 1.53
Vi slutter på dagens høyeste i dag
Hadde det ikke vært bedre om pareto og Nordea hadde anbefalt kundene å bli med på emisjon i stedet?